Inlägg från: Ocikatten |Visa alla inlägg
  • Ocikatten

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Mamma till Simon skrev 2010-09-30 20:29:44 följande:
    tyckte också det gick bra att vika upp dem
    Jag tyckte inte ens det gick att vika dem då de är så korta, flärpte bara ner igen - men alla tycker vi olika! Drömmer
  • Ocikatten
    Kristyr skrev 2010-09-30 20:44:49 följande:
    Fick 26 i innerarmslängd i uppgift och 35 i bröstvidd på 92an. längd 41
    Fick 30 i innerarmslängd i uppgift och 37 i bröstvidd på 92an. längd 42

gör skillnad med 2cm i ärmlängden där på 92an olika mått..
    Innerärmslängd är det med eller utan mudd?!
  • Ocikatten
    Everlonn skrev 2010-09-30 18:56:57 följande:
    Nu la jag upp bild på fb på dina grejer

Fixar med bt snart

Åh vilka härliga inköp på IdaT! Hjärta
  • Ocikatten
    Smultronhjärta skrev 2010-09-30 22:22:50 följande:
    Hemma och helt slut..men oj oj vad massa fint jag har i kassarnaTungan ute
    Kan man kalla heldag!
  • Ocikatten

Det var nog en tidsinställd förkylnings-bomb som gick av för vi är förkylda hela familjen, även arbetskamraten och deras familj, en kompis som jag egentligen skulle hälsat på idag sitter på Vårdcentralen och är überförkyld!

• Ocikatten
    lillronya skrev 2010-10-01 18:08:12 följande:
    Innan idag när jag la in småfolkkläderna i garderoben konstaterade jag att vi skulle behöva en mörkblå/grön katvigtröja att ha under. Men suckade och bestämde mej för att det nog inte finns.

Förvånad jag blev när jag fick syn på den här nu. Den är ny va?
    www.matadorkids.se/index.php?act=viewProd&pro...
    Åhhhhh  vad fin!! Nu kan jag nog snart bli av med Katvig-oskulden...
  • Ocikatten
    lillronya skrev 2010-10-01 18:35:29 följande:
    JA och det är ju på tiden!!

Mår du bättre nu?

JAg beställde den grönblå tröjan. 20% rabatt och frakfritt är ganska trevligt.
    Hur är storlekarna? Får nog bli en beställning ikväll....
    Tja, känner mig lite febrig o trött men det är väl inget?
  • Ocikatten

*hlkööö*
    Jaha, då har jag lillronya som medhjälpare till ännu ett köp.... Drömmer Solig
    Första Katvig på väg hit!

• Ocikatten
    lillronya skrev 2010-10-01 20:34:07 följande:
    Tack!
    Ja han har växt en hel massa.
    Fyller sex månader på torsdag, när Anjelin fyller FEM år. Var tar tiden vägen? Och Nikita fyller TIO på onsdag....
    Förstår att kidsen ville ha nya kläderna på sig idag - jäklars vad mycket snyggt du hittade! TUR att jag inte var iväg själv, hade blivit dyrt då... Skrattande
  • Ocikatten
    Zvartaliljan skrev 2010-10-03 09:10:37 följande:
    Åh vad jag är trööööött....fick köra runt i en halvtimma vid 2-tiden inatt (höll mig vaken tills dess) för o hitta sambon och hans vänner som irrat bort sig o klivit av på fel busshållplats. Fyllesvin allihopa (dessutom högljudda pinsamt jobbiga såna, främst sambon!!) så jag fick stanna bilen för kräkpauser några gånger, men inte hjälpte det, fick skura golvet hemma sen också...tur att han missade soffan han låg i iaf!! Sen fick jag bädda sängar o hjälpa alla till sängs (ja t.o.m hjälpa till o klä av nerspydda kläder...).
    O självklart vaknade Mateo precis när jag var klar...vid halv 5 somnade han om i min famn, och vid 6 vaknade storasyster pigg som en lärka...

Ja trött är jag ofta, men nu är jag TRÖTT!!

Och bara yttepytte irriterad och arg....oktoberfest är tydligen ganska farligt!

Men nu är det iaf klart att jag följer med till Molo...för nu har sambon INGENTING att säga emot efter detta!!!
    Han minns väl knappast natten så då har han inget att säga emot...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17