Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

stökmamma skrev 2010-08-25 22:16:21 följande:
    det finns ingen i gislaved i tråden va?
    Jag är där titt som tätt(är uppvuxen i grannorten). Så jag kanske kan hjälpa dig eller skicka mamma
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2010-08-26 09:36:09 följande:
    Mja men jag hittar ju ingen som passar, kikade lite på pink flower från Buppa men den känns inte 100, vill ha nån mer diskret.
    Men köpte inte du pink flower samtidigt som jag gjorde det? superduperrea någonstans?
    Annars kanske buppas gröna funkar?
    Ska du köpa en svart så rekommenderar jag absolut finaste ullpåsen från Gekås
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2010-08-26 11:59:15 följande:
    Mjae, jag blev inte såå kär i den, tyckte den var nästan mer blå än lila och blå är inte min favvofärg.

Hmm jag minns knappt vilka jag väntar på Lila midiapple från SveaLi iaf. Sen är dom andra 3 stycken från tradera, lila med stars från hösten, gamla smala regnbågen och lila randiga från i våras. Sen från Smultronhjärta köpte jag Aqua flower och Mulitflower på FB
    Suits är ju bäst i denna åldern! Lia fick en så sööt jeansklänning från H&M av mormor igår, den var så sjukt fin över gul/rosa katvigsuiten...
    Ska du få hem dom så behöver jag en adress också
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Mawe123 skrev 2010-08-26 12:40:35 följande:
    Vill oxå har tips på stövlar, fodrade sådana..
    Hade molos i våras, med de blev verkligen superfula - färgen nästan nöttes bort på några veckor Förvånad

någon som kan tipsa om annat snyggt märke?
    Då tipsar jag om Vikings allvädersstövlar- mjuka och varma.

Jag har Molos förra året och kan hålla med om att de blev fula snabbt-trots det bunkrade jag upp ett par till år också bara för att de är så fina till en början iafDrömmer
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

åh jag blir galen på att klura ut pris på Tradera..Vad ska jag ta för ett par nya Katvig velourbyxor-orange/vit randiga? Inte vågar jag väl köra 1kr när det är Katvig?

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2010-08-26 13:10:00 följande:
    vilken strl Drömmer
    Stl 98
    MiniM3 skrev 2010-08-26 13:10:19 följande:
    Nej skulle inte vågat på 1 kr ,.. men ingen ide på pris heller :)
    Varför går katvig så dåligt på T egentligen? 
    Det fattar inte jag heller..De är ändå dyra i nypris. Kanske kan det bero på att Katvig förr blev fula snabbt eller att det oftast är jäkligt randigt
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2010-08-26 13:14:24 följande:
    vad är det lägsta du kan tänka dig ge bort dom för Drömmer
    Åh jag vet ju inte det..Hade jag vetat det så hade jag inte haft detta "problem" just nu Tillsammans med en massa andra Traderaplagg*suck*

De är ändå för små till lillebror
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2010-08-26 13:21:01 följande:
    säkert att dom är för små ??? de brukar ju vara stora i strl
    Japp de sitter bra på Max nu och han är 96 cm. Lillebror är väl längre?
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17