Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Ja, dom måste ju ändra det, annars är det ju hellurigt tycker jag.
Nu behöver jag shoppingtips igen. Tjejernas kusin fyller år om någon vecka. Hon sa igår att hon önskar sig en klänning. Med får på.
Tips?? Behöver naturligtvis inte vara danskt.. Men klänning ska det vara, och får ska det vara på den tydligen
Alltså hur dum får man vara egentligen
VARFÖR har jag köpt alla leggings ur vårkollektionen i storlek 104 till Ella, kommer ju betyda att det blir tomt på mololeggings redan framåt hösten skulle jag tro. Kunde ingen taat om för mig att jag skulle köpt 110 på en gång ![]()
Ni som har lite större barn än mig, hur långt var barnet ungefär när leggingsen i 104 var urväxta?
Vet du, man får ha pissdagar! Man får till och med ha pissveckor! Och att ha det när man genomgår nån slags kris, vilket du ju faktiskt gör nu när du tvingas flytta fast du inte vill, det är ju bara helt normalt och faktiskt sunt.
Barnen kan vara pissiga och man får skrika och tycka nästintill illa om dem också. Man får undra vad det är med dem om det är nåt fel på dem (min Leia gjorde också precis så där, slängde sig bakåt, totalt galen över ingenting, trodde ärligt att det var nåt fel på henne). Det bästa är att bara slänga det ur sig, bara få ur sig ilskan och frusterationen så tror jag att man på sikt mår bättre.
Tror dina barn är helt normala faktiskt. Låter helt normala och inte ett dugg konstiga. De har väl sina små egenheter som många barn har, vilket gör dem unika och små goa varelser. Sen kan man ju ibland bli orolig och undra om ens barn är konstigt på något sätt men bara acceptera hur de är, skit i alla andra vad de tycker.
Skickar en stor kram och hoppas att du kan ta dig uppåt från botten snart. Ibland måste man ner dit för att uppskatta hur det är på ytan.
Tog mig också genom Ajabaja... Blev två par leggings, ett linne och en tröja! Men bara saker till Klara...
Jag måste börja shoppa på mig mer i 86 nu alltså.. Annars står Alva utan kläder till hösten *host host*