• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • anette 81
    Busbellan skrev 2011-08-16 22:42:16 följande:
    Jag gillar nog MAT allra bäst, men det är nog mycket för att Hummels modell inte passar mina barn så bra
    Mjukare och smidigare overall än MAT går nog knappt att hitta i alla fall. Den känns ganska tjock men ändå otroligt lätt för barnet att röra sig i
    vet du något bra ställe med bra priset på MAT?
  • elvinsmamma01

Tänkte höra om lite råd om overall, har en son född i juni så han kommer vara 5-6 månader när det börjar vara vinter här, men vad ska man ha för overall då, typ en tjock molo eller hummel, eller bara en windstopper fleece med ull underställ under, han kommer ju mest sitta i vagnen,. hur hade ni gjort,.?

• Marsipanflicka

Elvinsmamma: Vi fick en dotter i slutet av maj. Jag kommer nog köpa en "vanlig" overall typ från POP...lillan har två äldre syskon så jag vill kunna sätta ned henne i snön och sådär utan problem. I och med att brorsorna är 3 och 4 år kommer vi säkert vara ute mycket och leka, hon lär ju vilja vara med dem så gott det går... ;) Frågan är om man skall lägga pengar på en lite dyrare eller köpa en billig från typ H&M. Jag har haft overaller från POP och MiniATure till mina barn och är jättenöjd.

• Enensammamma
    elvinsmamma01 skrev 2011-08-17 15:26:37 följande:
    Tänkte höra om lite råd om overall, har en son född i juni så han kommer vara 5-6 månader när det börjar vara vinter här, men vad ska man ha för overall då, typ en tjock molo eller hummel, eller bara en windstopper fleece med ull underställ under, han kommer ju mest sitta i vagnen,. hur hade ni gjort,.?

När min dotter va så liten hade hon fleeceoverall hela vintern i åkpåse. Vanlig behövs ej och är i mina ögon för dyrt till så små
  • FylleFar

Shoppa danskt? fan va tråkigt...förutom gammeldansken då på systemet.

• Buttelina
    FylleFar skrev 2011-08-17 20:17:56 följande:
    du borde nog skära ner på fyllet. Det dödat hjärnceller.
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
  • lillronya
    FylleFar skrev 2011-08-17 20:17:56 följande:

Danska barnkläder är ju roligt.

Fast man verkar ha ganska kul av gammeldansk också.

Kanske går att kombinera?

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • na96gen

Har molos regnbågs sängkläder .. nu skall det tvättas .. men i vilka grader ? finner ingen anvisning ...
    någon som vet ? Solig

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17