• JsN

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

*oups* Det blev visst en shopping på zillstar...

• JsN
    SmillaMilla skrev 2010-04-15 19:45:18 följande:
    Ja de två saker jag beställde är också borta.
    För mig också. *håller tummarna*

Och dividerar fortfarande med MyLittleZtore om deras felskick.
  • JsN
    SmillaMilla skrev 2010-04-15 19:49:25 följande:
    VA! Du med??? VAD fick du för fel?Jag har coskå problem med dem. Fick ett småfolkslinne i fel stl så de skulle skicka en katvig tröja men har fortfarande inte fått någon.
    JAg fick en katvigklänning istället för ett par moonkids halvbyxor (eftersom den beställda småfolkströjan var slut) Någon annan fick tydligen mina byxor och där sitter jag med en klänning jag inte ville ha.
  • JsN
    SmillaMilla skrev 2010-04-15 18:37:41 följande:
    Behöver nu lite ot hjälp.Anton har nu ont i magen för andra dagen i rad. Det kommer som attacker/kramper. Därimellan är han frisk, men trött. Behöver man kolla upp det?
    Brukar ha ha ont i magen? Bajsar han regelbundet? Kan det vara stress? Jag hade så ibland som barn då var det att jag inte hade bajsat (vilket ofta blev om något inte var som vanligt, dvs jag var stressad)
  • JsN
    SmillaMilla skrev 2010-04-15 19:54:19 följande:
    Men vad F*N håller de på med. Skulle inte behöva ett småfolks billinne i stl 86/92?
    Är du intresserad av en rooosa (jättefin) katvigklänning i stl 92? *ler*
  • JsN
    Smultronhjärta skrev 2010-04-15 20:15:49 följande:
    Hoppsan...Jisses vad ordrar Zillstar har fått in La en liten order till och min första order med nr 3082 la jag kl 19 och den jag la nu fick nr 3137
    Då var du efter Stormis.
  • JsN

Nu blir det film och ett glas vin. Tittar in senare och hoppas på positivt svar från zillstar i mailen. Hon lär tömma lagret ikväll! (Betyder detta att det är mer nyheter på väg in?)

• JsN
    Smultronhjärta skrev 2010-04-15 20:26:51 följande:
    Jo jag räknade ut det eftersom jag ringde henne och då var hon klar
    Fast bara precis!
  • JsN
    Mawe123 skrev 2010-04-16 07:23:00 följande:
    samma här visst var det din lilla goding som hade fina MAT anoraken BT häromdagen,ooootroligt söt och fick mig att bli så sugen på en likadan jacka, men troligen var det fler än jag som inspirerats till dessa fina jackor för det var vääääldigt utplockat.
    Jo, visst var det min pytte! Tack! JAg köpte den på 30% och fick redan då gå upp en storlek, men det funkade som tur var. Jag har vinteranoracken också och har verkligen velat ha den tunna också, så jag är sååååå nöjd. (Lite fjällrävenvarning dock, men så sött!)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17