• JsN

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Nu hoppas jag på blåa småfolklurven... (Eftersom småfolk har en så läskig färg som lila på den röda)

• JsN
    Smultronhjärta skrev 2010-04-16 07:29:32 följande:
    Lila är ju fiiiiint
    Nä, det är det inte! (Men jag har köpt lila underkläder till mig själv )
  • JsN
    Smultronhjärta skrev 2010-04-16 07:34:22 följande:
    Åhhh nu är det hög tid för mig att släpa mig ut på en timmes promenad..Så omotiverad till allt vad motion heter idag men man får ju lov att göra det ändå
    JAg ska faktiskt samma idag! Tänker gå och lämna vovven. Det blir nog en timmes promenad. *käner mig duktig i förväg*
  • JsN
    hzl skrev 2010-04-16 07:48:33 följande:
    min är mindre.. 86/92 gillar den gröna med, o håller med om att den är sjukt fin! (Annars hade jag inte köpt den. Gick en på tradera för sjukt lite för ett tag sen...Min tös hatar att dra över huvudet, hon har svårt att röra sig och spänner kroppen vi påklädning så dragkedja är mkt praktiskt för oss
    JAg har en grön zipsvettis med grodor i 86/92 ute på FB...
  • JsN

*smutsiga barn är lyckliga barn* Hon hade förmodligen jättekul! *tur man har tvättmaskin*

• JsN

Vi har alltid avslutat med middag hemma hos någon, dels för att hålla kostnaderna nere, dels för att det är ju vännerna bruden vill umgås med, inte en massa främlingar på danshak.

Vi har ofta planerat för möjlighet att delta del av dag och försökt ha en aktivitet för bruden och en gruppaktivitet, samt att vi alltid förutom drycken har planerat in matpauser med jämna intervall så att ingen blivit sur och kinkig av lågt blodsocker.

Bra aktiviteter:
    Islandshäst
    lerduveskytte
    spela in skiva
    bada tunna
    smink + fotografering
    Brandstegbil (OK, bruden hade höjdskräck, därav utmaningen)
    Kallbadhus

Sen har vi brukat ha någon form av frågesport om/för bruden. (för mig hade mina vänner slagit sina huvuden ihop och försökt komma på alla som jag hade haft ihop det med, de lyckades nästan...)

• JsN

Sexparty hade vi en gång också... (dvs det kom en tjej och visade/sålde sexleksaker)

• JsN

LJ2, hotellet öppnar nog inte, men förhoppningsvis ställer de upp korgen om ni ber snällt.

• JsN
    LJ2 skrev 2010-04-18 21:07:37 följande:
    fast vet andra som bett om det, om nån personal e med när man ställer in sakerna ska de gå bra =)) annars får de ställa in den.. =) vi ska fråga snällt iaf
    Jo, vi fick kort på bordet av vännerna och riktig skumpa i kylen. Men det är nog ovanligt att man släpps in på rummet.

Andra vänner skickade vi med en korg när de begav sig, den innehöll bland annat kroppschoklad...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17