Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Nu hoppas jag på blåa småfolklurven... (Eftersom småfolk har en så läskig färg som lila på den röda)
Nu hoppas jag på blåa småfolklurven... (Eftersom småfolk har en så läskig färg som lila på den röda)
*smutsiga barn är lyckliga barn* Hon hade förmodligen jättekul! *tur man har tvättmaskin*
Vi har alltid avslutat med middag hemma hos någon, dels för att hålla kostnaderna nere, dels för att det är ju vännerna bruden vill umgås med, inte en massa främlingar på danshak.
Vi har ofta planerat för möjlighet att delta del av dag och försökt ha en aktivitet för bruden och en gruppaktivitet, samt att vi alltid förutom drycken har planerat in matpauser med jämna intervall så att ingen blivit sur och kinkig av lågt blodsocker.
Bra aktiviteter:
Islandshäst
lerduveskytte
spela in skiva
bada tunna
smink + fotografering
Brandstegbil (OK, bruden hade höjdskräck, därav utmaningen)
Kallbadhus
Sen har vi brukat ha någon form av frågesport om/för bruden. (för mig hade mina vänner slagit sina huvuden ihop och försökt komma på alla som jag hade haft ihop det med, de lyckades nästan...)
Sexparty hade vi en gång också... (dvs det kom en tjej och visade/sålde sexleksaker)
LJ2, hotellet öppnar nog inte, men förhoppningsvis ställer de upp korgen om ni ber snällt.