Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

RååSa BuBBlan skrev 2010-05-04 18:41:44 följande:
    Vågar inte ta större än 62, vill ju att h*n ska kunna ha dem rätt omgående Ja den jackan e bra fin Tycker du dom e bra deras omlott? Ja overallen e jättefin, men nu har vi två molo å de får räcka
    Vi hade mycket Ida T på Milla när hon var pluttis. De enda som satt bra i klädväg i början på henne, vi hade 56 och det kunde hon ha i säkert 2 månader iaf. Hon var 48cm när hon föddes och vägde 3,3. Nu är det ju såklart svårt att veta hur bubbelbebisen kommer se ut, men jag gillar inte för stora kläder så jag hade tagit 56
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-04 18:58:45 följande:
    Bubbelbebisarna brukar bli rätt bitiga runt 4 pannor eller däröver och gärna en 52-56 cm långa Vilken är finast av gröna grodorna och mint pingvinen i body?  Man kan ju ha rååååsa till båda om det blir en tös
    Aha, ja då är det nog lika att köra på 62or då Ida T sitter verkligen kanooon på bebisar Jag röstar på mint pingvinen
  • solouniko
    Eddiebaby skrev 2010-05-05 11:15:07 följande:
    Hej! Är inne och läser tillbaka lite, många fina fynd ni gjort....vill också shoppa ju! Ser att ni pratar presenter, någon som har tips på finaste dockvagnen?? Dottern är helt galen att gå runt med gåvagnen och lasta saker så hon måste ju ha en dockvagn också...
    Ser att våra små är typ lika gamla Milla lastar också dockan, tutten och filt i läragå-vagnen och går runt med här hemma, haha! Så jag vill också gärna ha tips på snygga dockvagnar

Grekis - Har du fått post från Sveali ännu?
  • solouniko
    FL Lisa skrev 2010-05-05 14:31:19 följande:
    två par byxor..ett par harem och ett par army jungle eller vad dom nu hetervad beställde du?
    Åh, fint Vill också ha army, men det fanns inget alls i Millas storlek så det blev bara ett par NS shorts i 74. Men det duger fint, 70% rea är ju helt galet!
  • solouniko
    FL Lisa skrev 2010-05-05 14:41:03 följande:
    ja rea är mycket nice Jag fick lite smått panik när jag för bara några dagar sedan insåg att jag mest troligt inte kommer kunna åka på underbara-barn-mässan i stockholm i år och det är ju där jag tidigare handlat i stort sett allt NS.Så nu gäller det att hänga med på dom reor som dyker upp.
    Jaa verkligen Tråkigt att du inte tar dig iväg dit, men skulle du på salgen? ÅH vad det hade varit kul! Men för min del blir det inget tyvärr.. Bannade hus
  • solouniko
    FL Lisa skrev 2010-05-05 14:50:07 följande:
    ja ska jag till mässan så lär jag få åka tåg och det känns inte allt för lockande. Jag gillar FLYG Salgen hade varit jätteskoj...och jag hoppas lite på att det ska komma mail typ idag om att den blir nästa vecka för då kan jag eventuellt ta mig iväg. Mest troligt ska vi till sthlm och hälsa på sambons föräldrar då så det skulle passa finfint. Men det är det här attans illamåendet också...vet helt ärligt inte om jag vågar ge mig iväg på salg när jag mår som jag mår. Men riktigt riktigt skoj hade det varitmen ett eget hus är ju inte fy skam det heller
    Förstår att du inte är så sugen på tåg, hujja! Jo salgen hade ju varit en DRÖM verkligen, synd att det är så satans långt! Men det går ju såklart att komma undan billigt, men det blir ju ett lite större projekt när vi bort så pass långt bort. Och ja, med huset samtidigt så känns det lite otajmat tyvärr. Men någongång ska jag dit minsann!

Hujja, din stackare! Jag kräktes också som en galning med Milla fram tills vecka 16 eller nått, säkert 5 ggr per dag och det var INTE kul. Men nu minns jag det knappt, men får lite flashbacks när jag läser dig blogg {#lang_emotions_throwup} Ryyyys! Hoppas det snart går över iallafall så du får njuta lite av att vara gravid också!
  • solouniko
    Eddiebaby skrev 2010-05-05 16:26:49 följande:
    Ja de är ju så härliga i den här åldern!!! Trodde inte det skulle vara sådan skillnad på kille och tjej men storebror var inte alls intresserad av sånt i samma utsträckning, bara bilar.
    Nej jag fattar inte heller. Hon äger en docka och typ 10 fina träbilar säkert, men det är såklart bara dockan som gäller. Samma sak med halsband och hårklämmor, hon blir såå fjantig och ska spegla och åma sig hela tiden. På ÖF springer hon till rummet med dockor och dockvagnar, det MÅSTE vara genetiskt för jag är verkligen inte så flickig av mig
    Greksmurfen skrev 2010-05-05 16:45:49 följande:
    jodå.. grekis fick med post från sveali idag =).. det var ju årets harem som kom hem för 50% =O trodde det skulle vara förra årets.... sen finaste ns jeans shortsen =) mammastök: jag hade den ute på FB men där va det ingen som var intresserad av den....så då bledde det tradera...kom på att ajg hade lite dum sluttid...smultron: ja gemla ligger ju bara 1,5 mil härifrån vxö om du ändå vill ta kosta ngn dag ;).... just nu har de flyttrea med så allt som redan är billigt har dem ytterliggare 25% rabatt=)
    Åhh Då borde ju jag få imorgon tycker jag!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17