FL Lisa skrev 2010-05-05 14:50:07 följande:
ja ska jag till mässan så lär jag få åka tåg och det känns inte allt för lockande. Jag gillar FLYG Salgen hade varit jätteskoj...och jag hoppas lite på att det ska komma mail typ idag om att den blir nästa vecka för då kan jag eventuellt ta mig iväg. Mest troligt ska vi till sthlm och hälsa på sambons föräldrar då så det skulle passa finfint. Men det är det här attans illamåendet också...vet helt ärligt inte om jag vågar ge mig iväg på salg när jag mår som jag mår. Men riktigt riktigt skoj hade det varitmen ett eget hus är ju inte fy skam det heller
Förstår att du inte är så sugen på tåg, hujja! Jo salgen hade ju varit en DRÖM verkligen, synd att det är så satans långt! Men det går ju såklart att komma undan billigt, men det blir ju ett lite större projekt när vi bort så pass långt bort. Och ja, med huset samtidigt så känns det lite otajmat tyvärr. Men någongång ska jag dit minsann!
Hujja, din stackare! Jag kräktes också som en galning med Milla fram tills vecka 16 eller nått, säkert 5 ggr per dag och det var INTE kul. Men nu minns jag det knappt, men får lite flashbacks när jag läser dig blogg

Ryyyys! Hoppas det snart går över iallafall så du får njuta lite av att vara gravid också!