Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Finns det att få tag på Ida T sockar nu någonstans? Dessa jäääkla sockar försvinner ju hela tiden!!

Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    Smultronhjärta skrev 2010-05-21 08:42:14 följande:
    God morgon eller ja god och god kan jag knappt hålla med om..Liten Lova är sjuk så hon har kräkt ner i princip a l l t under natten vilket då innebär att jag har väl lyckats sova 1 timme Tjolla: Har kollat Name it`s webshop?
    Åhh hujja, det är så himla trist när de små får magsjuka. Tror Milla hann med tre svängar i vinter, fyyy {#lang_emotions_throwup} Hoppas hon blir kry snart!
  • solouniko
    Smultronhjärta skrev 2010-05-21 08:57:17 följande:
    Ja det är ryyyysligt*hua* Jag tvättar som en galning och funderar på vilka gardiner jag sätta upp eftersom hon lyckades träffa den ena på väg till badkaret
    Haha, inte illa att tom träffa gardinen! Ja, det går sjuukt mycket sängkläder, lakan, kläder och handdukar under magsjuke perioderna. FY vad man får tvätta!
  • solouniko
    Smultronhjärta skrev 2010-05-24 11:53:48 följande:
    Jag tycker att Kik kid har bäst solhattar- mjuka,enfärgade och sitter som en smäck
    Instämmer! ÄLSKAR kik kids solhattar
  • solouniko

Milla hade 5-9månader förra sommaren och nu är de liite tajta, ska köpa 9-12 till henne nu. Men såg att de hade gjort om hattarna? Gillade ju förra modellen!

• solouniko
    ängeln83 skrev 2010-05-25 09:02:55 följande:
    Godmorgon Jo jag tror dom brukar ha utförsäljning i Malmö och Sthlm, men dit är det ju ännu längre *surar*
    Vart bor du? Jag har fått för mig att du bor nära sthlm ju Haha jaa, jag har ju 100 mil till sthlm, men det är ju "nära" motför Malmö och Danmark framförallt
  • solouniko
    ängeln83 skrev 2010-05-25 09:11:45 följande:
    Jag bor några mil utanför Jönköping, inte i närheten av Sthlm , har närmare till Malmö men för långt ändå...hade gärna åkt på salgen men där var det bristen på barnvakter som ställde till det.
    Typiskt då att du inte kunde ta dig iväg! Men, det kommer ju fler salgar förhoppningsvis Jag SKA på salg någongång, även om det är 250 mil Men om man är kanske 4 st härifrån som bilar ner till Köpenhamn blir det faktiskt inte så dyrt, men en jäkligt lååång resa blir det ju såklart. Man får stanna lite här och där och sova så går det säkert bra
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17