Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Jag blir galen! Är det nu det börjar, trotsen? Milla har skikit helt hysteriskt efter just MIN penna som jag satt pch skrev med. Hon hade själv ritpapper och alla sina kritor plus en precis likadan penna som jag hade, men hon skulle såklart ha MIN! Hon fick den såklart inte och nu har det gått 45 minuter och barnet snyftar fortfarande, alldeles rödgråten. Känns som att det här bara är början?

Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    Pepper79 skrev 2010-05-25 10:15:02 följande:
    Känner igen det där, visst är det underbart
    Mycket Nä fyy, hon blir ju snart 15 månader så det är som sagt bara början Bannade tjurunge!
  • solouniko
    Smultronhjärta skrev 2010-05-25 10:17:18 följande:
    Wiiiie vad roligt med salg Då tar jag med din uvdräkt och 24kr istället eftersom jag aldrig hann posta den igårLova mår väl liiite bättre-vi slapp dropp men blev kvar på sjukhuset till kl 2 i natt..Detta märkte dock inte Max något av eftersom han somnade i bilen ner och sov sen på bristen tiden igenom trots Lovas illtjut som säkerligen hördes över halva stället...Sen bars han ut till bilen igen och kördes hem till sin säng-s o v a n d e s
    Haha, han var lite trött Men skönt att det gick bra med Lova iallafall!
  • solouniko
    Smultronhjärta skrev 2010-05-29 14:42:31 följande:
    Jag ska visst på salg ändå verkar det som...Maken kom precis hem med en baginbox rosèvin,som jag bett honom köpa på vägen hem. När jag inte såg något så sa han att är en ny variant(av samma vin som vi alltid dricker).Det var det minsann med tanke på att det satt en Forexficka fastklistrad på baksidan
    Åhhh gud vilken underbar karl
  • solouniko
    MammaT skrev 2010-05-29 17:54:35 följande:
    Solouniko vad har du för storlek på millas prästkragejacka och vad har du för storlek på hennes grön softjacka
    Milla har 80 på prästkragejackan och den är lite stor men helt ok Softshelljackan är småå så den har hon 86 på och den sitter bra
  • solouniko
    MammaT skrev 2010-05-29 20:06:03 följande:
    tack jag funderar fortfarande på prästkragejackan har funderat nu hela våren snart är det onödigt att köpa den
    Do IT Den är uuuunderbar
  • solouniko
    Milliz skrev 2010-05-29 20:53:04 följande:
    Jag håller med! Prästkragejackan är ju lovelyHej förresten!
    Ja, somrigare jacka får man leta efter Milla har fått super många kommentarer av okända människor till och med för den fiiina jackan Hej! Är du salgsugen?
  • solouniko
    Milliz skrev 2010-05-29 21:01:55 följande:
    Till hösten hoppas jag att jag också kommer iväg på salg Det skulle vara så kul!
    Milliz skrev 2010-05-29 21:00:05 följande:
    Ja salgsugen är bara förnamnet Jag sitter och dregglar över alla fina salgfynd i bt Du då?
    Jaa verkligen, speciellt när man ser alla underbara bilder Vill verkligen fara nästa gång, husrenovering eller inte Då jobbar jag ju också så det blir lättare att spara pengar!
  • solouniko
    h80 skrev 2010-05-29 21:17:09 följande:
    hmm, min tjej är rätt kort för sin ålder dessutom..........får ligga lääänge i växalådan då
    Är inte våra ungefär i samma ålder? Tror Millas i 74/80 från våren kommer passa nästa sommar för de är ännu rätt lååånga på henne. De i enkel storlek i 74 sitter bra nu, 80 är långa! 92 i klänningar på henne lär nog dröja ett par år
  • solouniko
    h80 skrev 2010-05-29 21:27:28 följande:
    min tjej är lite äldre än din, hon är född i okt 08, men 74/80 är rätt långa på henne också. Hon är 82cm lång. multiflower bl.a
    Jaha okej Ja Milla är väl kring 75 cm, men jag ska nog nästa upp klänningarna i 74/80 lite försiktigt. Nu ser de litegrann ut som nattlinnen
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17