Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ChokladMoshin skrev 2010-07-07 19:46:20 följande:
    Samma som här då, kan ju vi gå runt med två ûber girly killar
    Vi har ju i och för sig fått ett kanske på RUL att det är en tjej.
    Hoppade massa girly på LLM idag
    Vad hoppade du?
    Kristyr skrev 2010-07-07 19:26:23 följande:
    du kanske ska hoppa lite unisex istället!
    Då är det ju ingen sport ju Och tänk dig när Katvig´s lila/gula kommer, den är ju ioch för sig unisex enligt mig
    jenniebebisimars skrev 2010-07-07 19:36:14 följande:
    Är det någon som har tips på bra sidor där de har Molo rea...Om nån vill dela med sig av nån sån sida dvs
    Lucky Little Me är den affär där jag handlar absolut mest.
    jag hade några råååsa plagg och en klänning innan lillasyster kom, visste inte att det skulle bli en flicka.. Jag chansade lite..
  • Kristyr
    solouniko skrev 2010-07-07 22:46:33 följande:
    Är katvigs grå/rosa fin IRL, ni som har den?
    jättefin Hjärta
  • Kristyr
    ChokladMoshin skrev 2010-07-08 10:05:38 följande:

Bara funderar på hur många suits man behvöer i stl. 62.......lyxproblem idag igen Drömmer
    Klart du måste ha matchande body/tröja till.

jag har 4 långärmade... Men de går ju inte att anväda nu när det är så varmt...

När det är vinter går det nog fler.......
  • Kristyr
    ChokladMoshin skrev 2010-07-08 10:25:37 följande:
    Näe, det är liiite varmt för det nu kanske. Detta kommer ju typ vara i Jan-mars kanske. Så misstänker bebis kommer bara ha suits.
    ängeln83 skrev 2010-07-08 10:20:56 följande:
    Ja vilka problem du har
    Jag är nog inte rätt person att fråga angående suits då Meja äger typ...ingen , jo en sommarsuit har hon ju
    Inga suits??
    Kanske bäst att fråga typ SMultron kanske
    Då kan det gå åt många.. Drömmer Kräksbebis och bajsbebis plus ombyte till natten MINST 3 om dagen och sedan tvättar du inte så ofta såå många blir det nog.. *hihi* Säger nog smultron med.
    ChokladMoshin skrev 2010-07-08 10:40:53 följande:
    Ja, eller hur

Klänningar älskar jag ju, men de första månaderna är suits så praktiskt. Men däremot nästa sommar då blir det måååånga klänningar
    Åhhh klänningar även användbara nu på en 2mån, perfekt när det är varmt.
    Men för en vinterbebis inte så bra iof...
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2010-07-08 10:31:07 följande:
    Ha ha, jaaa, fråga Smultron så får du nog ett korrekt svar , och en förmaning att köpa måååånga suits.

Nä alltså det finns alldeles för många söta klänningar ju
    Satt just och funderade på varför jag använde så mycket suits till Liam och förmodligen var det för att pojk kläderna är mindre varierande.
    Det blir så mycket kläder till en flicka.. Först så ska hon ha lika många bodysar som en pojka och suits och på det kommer sedan klänningarna.. Drömmer
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2010-07-08 11:22:08 följande:
    O leggings, strumpbyxor, kjolar...o så finns det mängder med  fina t-shirts och blusar.
    Mejas garderob är rejält större än vad Liams var i samma ålder Vågar inte ens räkna antalet klänningar längre
    just ja glömde leggings och strumpbyxor..

Men just nu är det bara sommarsuits och klänningar som gäller, allt annat känns för varmt eller är för varmt..
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2010-07-08 11:53:44 följande:
    Vi kör mest på klänning eller t-shirts just nu, ibland blir det leggings också beroende på väder, men när det ligger uppåt 30 grader så är det perfekt med en tunn klänning.
    kan bara hålla med.. eller kortämad body här ist för t-shirt då...
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2010-07-08 12:04:53 följande:
    Ja det också, fast vi använder ganska mycket t-shirts på Meja. Liam hade nog inte t-shirts och tröjor förens han var runt året och började gå.

Samma här sonen började vid 74 med tröjor. När han var 8-9 mån...

Ocikatten skrev 2010-07-08 12:23:52 följande:
    Jamen vad här babblas klänningar o suits idag, lika bra att gå ut igen! Flört
    Jag är inte alls avis... Hjärta

Solig

Måste visa vad fin småfolk  "kill?"sommarsuiten är....

• Kristyr

Asch... filen var för stor. Orkar inte göra den mindre nu... Kanske kommer en bild senare...

• Kristyr
    ängeln83 skrev 2010-07-08 12:41:25 följande:
    Ungefär som här då...kom på att Meja faktiskt snart är 9 månader, fick för mej att hon var mycket yngre Hon är ju ingen bebis längre.
    näe du har ju en stoooooor tjej!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17