Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Fick just mail ang. mysgrodanrean. Hon skriver att hon svarat på mail som kom in innan 19:30.. Stämmer inte för dig och mig smultron..

• Kristyr
    Busbellan skrev 2010-07-13 10:38:54 följande:
    Men ni har inte mailat till fel adress då?
    mailade först fel adress men jag kom på mitt misstag och mailade till rätt..
    Smultronhjärta skrev 2010-07-13 10:42:36 följande:
    Jo jag såg det också..Jag mailade igen när jag såg det men än har jag inte hört något,har mailat rätt adress båda gångerna!
    Räknar kallt med att bli utan nu,det gör iofs inte såå mycket iom att jag visst ska byta vagn igen
    hmm nästan så man får fråga.. hon badar som sagt i mail...

å jag som ville ha rainbowklänningen..

Vad ska du byta till för vagn nu? (vad hade du innan)
  • Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2010-07-13 10:47:22 följande:
    Jag ska byta från P&T Sport till P&T Dash-skillnaderna är små men det är just dessa små skillnader som irriterar mig dagligen.. Pappan i huset suckar högt
    Sen har jag även små funderingar på nya P&T sulkynDrömmer
    *haha*

Visste inte eller har inte sett P&T systkonvagn på bredden, förrän jag såg en sån i en lekpark. Det kande kanske vart nått.. men men nu har jag babytraveln och den är helt okey.

Har fått mail av petra och hon verkade inte ha fått mitt mail.. Men hon trodde att allt fanns kvar Skrattande
  • Kristyr

åhh jobbigt.. skostorleksfråga..

Sonen har nu ca 13.5 cm lång fötter (jag inte fått mäta ordenligt). Skor till i höst. Innermått 15 eller 15.6.. vad ska man ta..

hmm 14.8/14.9 har han ju nu på de flesta skor så det är kanske 15.6..?!

• Kristyr
    solouniko skrev 2010-07-13 12:09:17 följande:
    Jo Milla börjar dagis i oktober. Usch känns inte speciellt kul, jag hade gärna kunnat leva våran lilla symbios ett bra tag till Men det blir nog bra! Hoppas bara att någon av  oss kan byta skift så hon slipper nattis i stan och kan gå på ur och skur brevid oss, men men nu är jag alleles OT

Kristyr - Jag mailade nog kring 18 eller nått sånt, byxorna fanns ju kvar men inte klänningen.. Hoppas du får det du söker
    mitt mail verkade inte ha kommit fram och hon fick det först idag när jag mailade och frågade...
  • Kristyr
    Duntoffla skrev 2010-07-13 17:00:00 följande:
    Ok, då hänger jag med. Håller tummarna att hon håller sig inne lite till

Här är det bra men idag är det inte kul att vara gravid. Har haft mycket SD och förvärkar sista tiden så vi får se när det blir.
    usch för att var gravig..
  • Kristyr
    Stormis skrev 2010-07-13 20:14:42 följande:
    Så nu har du hittat fler skäl än färgen alltså? Nyfiken...
    Min mysgrodeorder uteblev för jag hade skrivit hotmail.com, det var ju hotmail.se. Jag läste aldrig så långt, trodde inte att .se fanns på den adressen .
    åhh vad surt...

Mitt mail kom inte fram trots att jag skrivit rätt...
  • Kristyr
    Greksmurfen skrev 2010-07-14 10:14:54 följande:
    hej itråden..=)
    idag blir det packa bb-väskan, å städa å dona med et sista...
    tro inte att lillan tänker vänta till igångsättning nästa vecka om vi säger så...
    har haft mensvärk konstant å för att inte verkar allt för äcklig så är slemmisen på g med=P
    med maxen så släppte den sen kom han 2 dagar senare....så vi få r vella se.. kanske blir en ny danskbebis snart =)....
    spännande!
  • Kristyr
    Buttelina skrev 2010-07-14 10:23:53 följande:

bubblan fiiina inköp räknar du med att få en flickbebis eller

tänk vad råååååsa pojken kommer bli..

Bubblan> Superfinaste sakerna. Fast rutiga byxorna/leggingsen och prästkragelinnet du sålda på Fb är underbart.. Hjärta
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17