• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • stökmamma
    saturnina skrev 2010-05-14 22:34:35 följande:
    Västansjö. Lite för långt bort tycker jag.
    inte långt från mig
    andras barn och mina älskade ungar
  • ängeln83

Godmorgon flickor.

Här är det riktigt tråk väder idag, jag som tänkt att vi skulle åka och titta på veteran lastbils rally men det känns sådär lockande i ösregn.
    Sambon jobbar tills kl 18 ikväll, alla vänner/familj är upptagna, så hur sjutton fördriver man denna dagen?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2010-05-15 09:13:52 följande:
    Godmorgon flickor. Här är det riktigt tråk väder idag, jag som tänkt att vi skulle åka och titta på veteran lastbils rally men det känns sådär lockande i ösregn. Sambon jobbar tills kl 18 ikväll, alla vänner/familj är upptagna, så hur sjutton fördriver man denna dagen?
    God morgon!

Vi hade trist väder igår men nu skiner solen från klarblå himmel. Snacka om väderomslag.

Ni får köra inomhuslekar varvat med ngn film idag. Här blir det ett par timmars jobb för sambon och sen måste han mecka med ena bilen. Kul Själv ska jag antingen tvätta bilen eller skrapa färg på balkongen. Ingen rast, ingen ro.

Först är det frulledags!
    {#lang_emotions_coffee}
    Skorpan i magen BF 100806 septemberflikkan.blogspot.com
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2010-05-15 09:13:52 följande:
    Godmorgon flickor.Här är det riktigt tråk väder idag, jag som tänkt att vi skulle åka och titta på veteran lastbils rally men det känns sådär lockande i ösregn.Sambon jobbar tills kl 18 ikväll, alla vänner/familj är upptagna, så hur sjutton fördriver man denna dagen?
    Godmorgon!
    Här är det ösregn och det är jippo i byn. Så valet är att klä på sej regnkläder och åka ner med barnen eller göra barnen besvikna och stanna hemma.
    Blir nog så att vi delar upp oss så att mannen stannar hemma med småttarna.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • jompa

God morgon.
    Ja som Tofflan sa är det ett underbart väder här idag. Varmt och skönt. Tog en springrunda nu på morgonen och en t-shirt hade räckt gott och väl.

Mamman här hemma gråter lite då sonen total vägra NS byxor, varför ska de få egen vilja
    Än så länge älskar dottern sina i alla fall, får köpa lite till henne istället.

• Lalalong

Här studsar jag in som gubben i lådan igen, som jag gör ibland.

Idag ska vi ta ett familjefoto med makens syskon och syskonbarn. Ska ges bort i present till deras mamma och mormor.
    Alva ska nog ha Molo Birdieklänning tror jag... Men vad jag ska sätta på Klara vet jag verkligen inte!!

Jag tror jag ska köra på kjol i alla fall. Antingen Nova Star jeanskjol, eller Nova Star manchesterkjol. MEN, vad ska hon ha för tröja? Hjääälp!
    Det jag funderar över är älgar (knapptröja), eller sländor (med grönrandiga armar), eller kanske svart med vita stjärnor...

Klara 060504, Alva 100117
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2010-05-15 09:24:20 följande:
    God morgon!Vi hade trist väder igår men nu skiner solen från klarblå himmel. Snacka om väderomslag.Ni får köra inomhuslekar varvat med ngn film idag. Här blir det ett par timmars jobb för sambon och sen måste han mecka med ena bilen. Kul Själv ska jag antingen tvätta bilen eller skrapa färg på balkongen. Ingen rast, ingen ro. Först är det frulledags!
    Morning

Vi hade ganska fint väder igår men idag är det grått och regnigt igen Så tråkigt när man inte kan vara ute på samma vis.

Här hemma finns det iof hur mycket som helst att göra men jag känner mej något mer begränsad med två barn
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ellenagnes

Någon mer än jag som handlade på My Little Ztore? Har ni hört något? Undrar bara om det brukar ta långt tid?

• CamillaJ

God morgon!
    Usch mannen är och tatuera sej och Tuva sover i vagnen,
    det är grått och trist ute så va ska man göra.. är så sugen på att shoppa men hade velat kolla runt och se om jag hitta nåt kul på Rea .. så nån som ha nån rolig rea sida????

Måste ha den småfolk blommiga lilla bodyn nya till Tösen :)
    så fin ju!

Isak -05 & Albin -06 & Tuva -10
  • ängeln83

liljan

Häääärligt bildbombning
    O va stor Mateo blivit, han ser så lång ut

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17