• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Lalalong
    Buttelina skrev 2010-05-15 10:26:42 följande:
    oj shit men har inte både du och din kusinerna molos regnbåge? den är ju fin. eller om du tar en regnbåge och ett print, det funkar med.. regnbågsklänningen som du köpte på salgen passar inte? lillesyster har inga älgar va? eller duuu, köp en birdie tunika till stora tjejen
    Hihi, nää.. ingen regnbåge. Den passar inte ännu :-/ Och lillasyster har inga älgar (tyvärr! Jag äääälskar älgarna). De har flera fina print båda två, men inga som är lika
    Hehe, det sista alternativet gillar jag bäst {#lang_emotions_tongue_out}. Men fotograferingen är i eftermiddag, var får jag tag på en Biridietunika nu lixom {#lang_emotions_sealed}

Nä, jag får nog tänka om... *går och botaniserar i byrå och garderob*
    Klara 060504, Alva 100117
  • ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2010-05-15 10:27:34 följande:
    han är bara 60cm lång nu, 4½ månad gammal, så så jättelång är han väl inte, 56 sitter perfekt nu men 62 funkar också Hur lång är lilla tjejen nu? Tänker på ett par tokbreda kaninbyxor i 68 (ordentligt åtdragna hängslen i bt, men han lär aldrig växa i dom på bredden!!)
    Aha, tyckte han såg längre ut, men det var nog främst på bilderna i suits, och då ser dom ju ganska så långa ut
    Meja var 61 cm när hon var 4 mån, så där var dom ganska så lika

Skulle tippa på att hon är runt 70 cm lång nu, har inte varit på bvc på en månad men hon brukar växa ungefär 3 cm i månaden

Mh...fast jag gillar inte dom ninerna *duckar*
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Buttelina
    Lalalong skrev 2010-05-15 10:30:01 följande:
    Hihi, nää.. ingen regnbåge. Den passar inte ännu :-/ Och lillasyster har inga älgar (tyvärr! Jag äääälskar älgarna). De har flera fina print båda två, men inga som är lika Hehe, det sista alternativet gillar jag bäst . Men fotograferingen är i eftermiddag, var får jag tag på en Biridietunika nu lixom Nä, jag får nog tänka om... *går och botaniserar i byrå och garderob*
    jahaaa var den i eftermiddag ja då blir det ju lite svårt
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • stökmamma

då har man förhoppningsvis avärjt  AF fram till höstens skolstart

nu vill jag ha ett salgdatum så jag vet om och hur jag kan shoppa *kliar i visakortet *

andras barn och mina älskade ungar
  • stökmamma
    CamillaJ skrev 2010-05-15 10:45:27 följande:
    Ingen rolig rea nån ha att komma med :)
    matador 30%
    andras barn och mina älskade ungar
  • ängeln83
    CamillaJ skrev 2010-05-15 10:45:27 följande:
    Ingen rolig rea nån ha att komma med :)
    Matador har 30% fram tills kl 14 idag med koden blixt.
    Annars har jag dålig rea koll just nu.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • CamillaJ

Tack ska kika lite då ...

Ängeln83 vart hitta man molo pussel byxorna??
    Iofs jag ha inte kollat överallt men där jag kollat ha jag inte hittat några.

Isak -05 & Albin -06 & Tuva -10
  • Zvartaliljan
    ängeln83 skrev 2010-05-15 10:31:39 följande:
    Aha, tyckte han såg längre ut, men det var nog främst på bilderna i suits, och då ser dom ju ganska så långa ut Meja var 61 cm när hon var 4 mån, så där var dom ganska så lika Skulle tippa på att hon är runt 70 cm lång nu, har inte varit på bvc på en månad men hon brukar växa ungefär 3 cm i månaden Mh...fast jag gillar inte dom ninerna *duckar*
    hihi nä alla kan väl inte gilla alla print, bra det

Mateo ser väl rätt lång ut för att han är så smal...men nu har han ändå lagt på sig en del. Vägde ju 4kg när han var 57cm lång och väger nu 5,6kg till 60cm så har ökat bra på bredden
    Men jag räknar inte med att han blir så lång han heller...Maia var bara 74cm när hon fyllde 1. 74cm och 7kg, kusinen fyllde 1 nu och var 83cm och 10,5kg
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17