• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2010-05-16 10:12:53 följande:
    Mårning sötfis Jadu det började väl när han var strax över året när han ramlade och slog i näsan, när stygnen skulle tas bort så var dom 4 st som höll fast honom, antar att det kommer därifrån. Efter det så blev han livrädd för att bli fasthållen. Frisör besöken gick bra i början men slutade till slut med fasthållning och då ballade det ur totalt, nu kan vi knappt gå förbi en frisör utan att han blir hysterist. Vi kan knappt tvätta håret på honom, kamma honom är bara att glömma, naglarna får inte klippas och han är jätte rädd för både sjukhus och tandläkare. Nu har det gått så långt att han blir jätte rädd när han slår sej och vägrar erkänna att det gör ont för han är så rädd att han ska behöva åka till sjukhus. Jag kan inte ens ta med honom till bvc när vi ska väga Meja. Så JA det är ganska så jobbigt just nu. Tog kontakt med bvc angående detta och fick tid till en lekterapi där vi hoppas dom kan ta bort hans rädsla.Sorry för lite långt inlägg
    naaw men lilla vännen då
    jobbigt det måste vara för både honom och för er föräldrar

det enda min dotter varit rädd för var dammsugaren, hon var verkligen livrädd, det gick INTE att sätta på den när hon var hemma. men vi lekte fram det. vi hade den framme i en månad ca och kramade och pussades med den snälla dammsugaren {#lang_emotions_dreamer}. en dag så pussade hon på den och därefter släppte det. kan ni inte ha en läkare i hallen en månad som ni pussar på varje dag
  • jompa
    Buttelina skrev 2010-05-16 10:22:09 följande:
    naaw men lilla vännen då jobbigt det måste vara för både honom och för er föräldrar det enda min dotter varit rädd för var dammsugaren, hon var verkligen livrädd, det gick INTE att sätta på den när hon var hemma. men vi lekte fram det. vi hade den framme i en månad ca och kramade och pussades med den snälla dammsugaren . en dag så pussade hon på den och därefter släppte det. kan ni inte ha en läkare i hallen en månad som ni pussar på varje dag

Undra var man kan hyra såna?
  • Fantastiska Skatt
    naaw men lilla vännen då jobbigt det måste vara för både honom och för er föräldrar det enda min dotter varit rädd för var dammsugaren, hon var verkligen livrädd, det gick INTE att sätta på den när hon var hemma. men vi lekte fram det. vi hade den framme i en månad ca och kramade och pussades med den snälla dammsugaren . en dag så pussade hon på den och därefter släppte det. kan ni inte ha en läkare i hallen en månad som ni pussar på varje dag
    Hahaha ja vad ska man säga? Butte har de mest fantastiska lösningar på allt *underbara Butte*
  • Buttelina
    jompa skrev 2010-05-16 10:24:01 följande:
    Undra var man kan hyra såna?
    vet inte {#lang_emotions_dreamer}men det hade varit rätt kul att ha en sån
  • Fantastiska Skatt

nä måste mojsa med lillfis innan jobbet.

Ses senare!

• ängeln83
    Fantastiska Skatt skrev 2010-05-16 10:18:46 följande:
    Nämen Liam då Stackars lillkille att ha sådan extrem rädsla! Hoppas verkligen att lekterapin ger gott resultat!
    Ja det är inget vidare alls. Och nu känns det verkligen som att vi behöver ta tag i det. Största skräcken är ju att han blir sjuk och att vi verkligen måste åka till sjukhus. Hoppas verkligen det hjälper med terapin.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Ja det är ju inte sådär värst smidigt med nånting just nu.

HA HA HA HA HA HA...ja det vore nåt det *asg* Vem vet, det kanske ingår i deras behandling?, hoppas det kommer en snygging till läkare isf
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Buttelina
    Fantastiska Skatt skrev 2010-05-16 10:25:31 följande:
    Hahaha ja vad ska man säga? Butte har de mest fantastiska lösningar på allt *underbara Butte*
    {#lang_emotions_embarassed}
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2010-05-16 10:30:01 följande:
    Ja det är ju inte sådär värst smidigt med nånting just nu.HA HA HA HA HA HA...ja det vore nåt det *asg* Vem vet, det kanske ingår i deras behandling?, hoppas det kommer en snygging till läkare isf
    mm vem vet vad som kan ingå... kanske kan mamman med få en behandling
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2010-05-16 10:32:49 följande:
    mm vem vet vad som kan ingå... kanske kan mamman med få en behandling
    Ja man vet aldrig

Annars kanske sambon kan få låna en sjukhuskostym... {#lang_emotions_tongue_out}
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17