• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Tjollabolla

Hej sötfisar! Tråkväder idag med...

ÅHHH Orange lurv - JA TACK! Med turkosa kantband. Å katvigs mössa till det... *drömmer* Alla Milos lurvar är på gränsen till för små, men dom får hänga med tills dom nya kommer.
    Hmm till Lia skulle jag vilja ha en rosa med lila kantband eller tvärtom... *mmm*

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2010-05-16 12:14:23 följande:
    Hej sötfisar! Tråkväder idag med... ÅHHH Orange lurv - JA TACK! Med turkosa kantband. Å katvigs mössa till det... *drömmer* Alla Milos lurvar är på gränsen till för små, men dom får hänga med tills dom nya kommer. Hmm till Lia skulle jag vilja ha en rosa med lila kantband eller tvärtom... *mmm*
    rosa med lila kantband finns ju nu {#lang_emotions_tongue_out}. hmm turkosa kantband hade varit fint, eller gula och då turkosa tassar. vi har ju den turkosa lurven med orange kantband till katvigs mössa

eller åh en orange med lila kantband {#lang_emotions_heart}
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-05-16 12:14:23 följande:
    Hej sötfisar! Tråkväder idag med... ÅHHH Orange lurv - JA TACK! Med turkosa kantband. Å katvigs mössa till det... *drömmer* Alla Milos lurvar är på gränsen till för små, men dom får hänga med tills dom nya kommer. Hmm till Lia skulle jag vilja ha en rosa med lila kantband eller tvärtom... *mmm*
    Tråkväder här också...
    bjöd just in oss på middag hos mamma sen blir det en tur ut till sommarstugan, Liam vill visst hjälpa moffa med veden

Här är lurvarna också på gränsen, eller för små, rensade bort 4 st 98:or förra veckan Så nu har han bara den gröna från våren i stolek 110 kvar, även den börjar bli lite kort, konstiga storlekar det där.

Åååh, ja en riktigt rosa med lila kantband, fiiiint, o tvärtom också, o kanske en riktigt sol gul med rosa kantband.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Kristyr

Tjolla> Hur länge är man öm på snittet? dvs det är obekvämt att ha kläder där? Du har ju lite mer erfarenhet

• Kristyr
    Kristyr skrev 2010-05-16 12:18:14 följande:
    Tjolla> Hur länge är man öm på snittet? dvs det är obekvämt att ha kläder där? Du har ju lite mer erfarenhet
    ärret kanske man säger?
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2010-05-16 12:17:14 följande:
    Tråkväder här också...bjöd just in oss på middag hos mamma sen blir det en tur ut till sommarstugan, Liam vill visst hjälpa moffa med veden Här är lurvarna också på gränsen, eller för små, rensade bort 4 st 98:or förra veckan Så nu har han bara den gröna från våren i stolek 110 kvar, även den börjar bli lite kort, konstiga storlekar det där.Åååh, ja en riktigt rosa med lila kantband, fiiiint, o tvärtom också, o kanske en riktigt sol gul med rosa kantband.
    jaaa en solgul med rååsa mums
  • Kristyr

åhh fina lurvar skulle vara trevligt!

• Kristyr
    Buttelina skrev 2010-05-16 12:18:56 följande:
    jaaa en solgul med rååsa mums
    skulle vara fint..
  • Buttelina

eller en orange med rååsa kantband eller en lila med orange

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17