• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2010-05-15 18:53:05 följande:
    Gahh vilket väder ni skriver om! Här i skåne har det regnat hela dagen o varit 12 grader. I tors o fredags vae det väl typ 14 grader och mulet. Så jäkla trist!
    eller hur blir sååå jäkla avis på dunis, smilla mfl här har det inte varit uppehåll i 10 minuter ens på heeeeela dagen
  • MammaT

har ni något bra tips på vad jag kan ha på min tjej (molo) när hon ska fotograferas nästa vecka vi ska vara utomhus, jag tänkte ha prästkrageskorna så då kanske det blir för mycket om man både har byxor och tröja/klänning i samma print

• Buttelina
    MammaT skrev 2010-05-15 19:41:54 följande:
    har ni något bra tips på vad jag kan ha på min tjej (molo) när hon ska fotograferas nästa vecka vi ska vara utomhus, jag tänkte ha prästkrageskorna så då kanske det blir för mycket om man både har byxor och tröja/klänning i samma print
    ja det blir lite mycket. men ta tröja, skor i prästkragarna och enfärgade leggings
  • SmillaMilla
    Buttelina skrev 2010-05-15 19:42:59 följande:
    ja det blir lite mycket. men ta tröja, skor i prästkragarna och enfärgade leggings
    Håller med butte, men klänningen och skorna o sedan vita leggins till. Superfint!
  • MammaT
    smart, då behöver jag bara skaffa enfärgade leggins
  • Ocikatten

Tjolla & Butte: Då bor vi i samma landsända! Jäkla skitväder!

ängeln83 skrev 2010-05-15 18:01:46 följande:
    Mja, den tillhör väl typ tidernas tråkigaste dag Det slutade regna men som sagt, känner mej väldigt begränsad med Meja just nu, hon vill inte åka bil, inte åka vagn, vara själv går bra en liten stund sen vill hon sitta i knät, och när hon väl sover så är jag helt slut så då hamnar jag oftast vid datorn. Behöver jag säga att det ska bli SÅ skönt när sambon är ledig hela nästa vecka.
    Fast när de är i klängåldern brukar inte pappa duga så bra tyvärr...
    Jag är inte alls förtjust i småbarnstiden! {#lang_emotions_undecided}
  • MammaT
    SmillaMilla skrev 2010-05-15 19:48:05 följande:
    Håller med butte, men klänningen och skorna o sedan vita leggins till. Superfint!
    tack då kör vi nog på det, vi ska bli fottade i någon park i malmö eller botaniska trädgården i lund så då borde dte ju passa med blommor, tror ni man kan ha stadsfjärilarmössan eller blir det för olika
  • Buttelina
    MammaT skrev 2010-05-15 19:50:13 följande:
    tack då kör vi nog på det, vi ska bli fottade i någon park i malmö eller botaniska trädgården i lund så då borde dte ju passa med blommor, tror ni man kan ha stadsfjärilarmössan eller blir det för olika
    åh mysigt. hmm vänd mössan ut och in kanske? så har du regnbågen ut istället?!
  • MammaT
    Buttelina skrev 2010-05-15 19:52:15 följande:
    åh mysigt. hmm vänd mössan ut och in kanske? så har du regnbågen ut istället?!
    ja det ska jag prova tack för tipset håll nu tummarna att det blir fint väder
  • Buttelina
    MammaT skrev 2010-05-15 19:53:23 följande:
    ja det ska jag prova tack för tipset håll nu tummarna att det blir fint väder
    *håller tumsen *
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17