Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Lilla Ego hittar du här
sarabellabusa.blogg.se/ och på FB (sök på Lilla Ego)
Goddagens
Veckan närmar sig sitt slut och det ska bli så skönt med lite ledigt.
Helgen bjuder på resa till Göteborg, Baby & Barn-mässan, Hotel, Mamma-shopping etc. Åhh, ska bli så kul. Hoppas bara alla håller sig friska till imorgon kl 7 då jag sticker iväg ![]()
Ni som handlat från affären som börjar på F, ni som haft strul. Har det löst sig för er?
Jag får inget svar och väntar på en gammal order som betalades för en månad sedan men ombestämdes 1 april. Inga varor ännu, det handlar om 500kr iaf. Är hon sjuk eller något eftersom man inte hör något på mejlen?
Hej tjejer!
Tillbaka till vardagen efter en superbra helg i Göteborg
OT (eller ja det behöver det ju inte vara
) men vad lägger ni i era barns påskägg förutom godis. Lite småsaker som typ såpbubblor, studsbollar etc. Behöver lite tips
God morgon!
Sitter och fnular med ett foto som ska bli en stor canvas. Funderar dock på varifrån jag ska beställa. Har ni bra erfarenheter från någon?

Mamma till S: fin kille i hajkläder
Men oj vad små de var. Jag tog 122/128 till P som jag hoppas kommer idag (han är 120 cm och ca 22 kg) och tänkte ta 110/116 till lillebror (dock slut på Babyshop) som är ca 103 lång och 18,5 kg. Han kommer väl inte kunna få på sig den storleken kan jag tro.
Är det växtmån på din son?