• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ängeln83 skrev 2011-04-29 17:06:24 följande:
    Helle: Fast jag beställde ifrån LPL, hoppas bara det stämmer att storleken finns nu, så dom inte skrivit fel lixom.
    Hmmm... funderar
  • Helle
    SmillaMilla skrev 2011-04-29 21:53:35 följande:
    Hej hej :)
    Hej  

Skönt att se att det är någon som kikar in här ibland. Fina bilder på Svea i BT  
  • Helle
    Busbellan skrev 2011-04-29 21:55:14 följande:
    undrar med var alla håller hus
    Inget bra på tv ju, kom och håll mig sällskap!
    Men se där, nu kryper ni ju fram ju
  • Helle
    Busbellan skrev 2011-04-29 22:01:31 följande:
    Ja, hoppas det är ännu fller som lurar här
    De andra kanske har ett liv
    Men det är dåligt på TV och beställningen jag nyss försökte göra dog p g a sajten slutade fungera Obestämd så vad är då bättre än att hänga här.
  • Helle
    Busbellan skrev 2011-04-29 22:11:00 följande:
    Bad ska du beställa?

Själv sitter jag här och funderar på om jag ska orka maila babyshop om skorna jag köpte till A. Stod att de skulle vara 18,5 cm i innermått, men de var 19,5 cm
    Visst borde de stå för retur¨portot i så fall?
    En liten nätt småfolksorder till hösten

Ja, det tycker jag att de borde. Maila åtminstone och hör. Är ju länge tills han kan ha dem ju. 
  • Helle

Ang Kavat-diskussionen så är det också bara en hint om att pölseträffen i Örebro borde bli av till hösten. I Kumla, några mil från Örebro ligger deras lagerförsäljning = lägre priser än de ordinarie (dock inte halva ellos-priserna). 

Jag röstar för en pölseträff med andra ord (m h t diskussionen på FB häromveckan)

Goddagens kanske man också skulle säga  

• Helle
    annie dark skrev 2011-05-02 12:01:12 följande:
    Ska ni ha träff i Örebro? Jag bor i uppsala och borde kunna ta mig dit, inte alltför långt!
    Vi häromdagen om att ha en träff i höst någonstans något mer uppåt i landet än skåne Och jag föreslog Örebro. Det vore jättekul att kunna få ihop något (tycker en som inte haft möjlighet att få träffa alla godingar härinne tidigare)
  • Helle
    RååSa BuBBlan skrev 2011-05-03 15:51:22 följande:
    Å så eni inte här nu Drömmer  *attans*
    Vi kikar in då och då. 

Kul att se dig här! Hoppas att du mår lite bättre nu Solig 
  • Helle

God kväll

ängeln83 skrev 2011-05-03 20:01:59 följande:
    Godkväll flickor.
    Här sitter jag som vanligt och väntar på att envise Liam ska somna, baaaaaaah, jag behöver lugn och ro nu.

Fick fina Småfolkisar i lådan idag, hur fina som helst, men nu är jag sugen på mer
     Måste bara höra, visst fick du inte 104/110 på Liams tröja? Blir nyfiken på om jag helt missat något

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17