• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Tjollabolla skrev 2011-05-16 21:10:35 följande:
    Vad söt du är Tyvärr blir dom nog för stora, 86/92 sitter väl som långbyssor på Lia
    Ja, såg det tyvärr efter att jag länkat. Men de borde ha mindre, kanske hos någon annan återförsäljare.
  • Helle
    Lilla Ego 07 skrev 2011-05-21 21:19:04 följande:
    pust och stön, 40 annonser ute på T hittills och måååånga många kvar som jag tänkte få ut. Tur man har imorgon också på sig. Nu hoppas jag att T inte är helt dött efter allt ens arbete.
    Gött mos! Vad har du för nick?
  • Helle

Hej hej!

Kikar in efter en minisemester på Danmark och ser att ni har shoppat en himlans massa fint

OT-fråga, men har ni några roliga kak-förslag till ett barnkalas. Har tänkt baka non-stop kakor men skulle vilja göra nåt mer.
    Dessutom: roliga lekar? Sonen blir 5 år.

• Helle
    Duntoffla skrev 2011-05-30 13:50:17 följande:
    Cake pops (såna där bollar på en liten pinne)
    Cup cakes
    Chokladbollar inte att förakta. De går alltid bäst här på kalas

Lekar har jag tyvärr dålig koll på.
    annie dark skrev 2011-05-30 13:41:54 följande:
    Rosesky stämmer den andra tror jag heter stjärnfall, iaf på svenska.
    Tack! Hade stjärnfall i skallen men var inte säker
    Cake pops skulle jag gärna göra men det verkar så himlans svårt.
    Cup cakes blir det men då släkten kommer
    Chokladbollar är en mycket bra idé
    Busbellan skrev 2011-05-30 13:36:38 följande:
    Hela havet stormar tycker jag är en klassiker på barnkalas
     Bra idé Klarar 5-6-åriga killar av det utan att bli sura/osams
  • Helle

Hej hej

Ang Molo så tror jag nog att det kommer en hel del fint som herrskapet kommer att gilla Speciellt på tjejsidan. Killsidan föll mig sådär i smaken men det finns en del fint. Nu var det länge sen jag såg det, men när jag tänker tillbaka så tänkte jag på er och att det nog blir bra  

• Helle
    Tynne skrev 2011-06-01 21:23:00 följande:

Jag som kanske är lite efter men varför har webbutiken smavi.se stängt ner sin sida?

Butiken är tyvärr stängd

Hej hej alla  
  • Helle
    Tynne skrev 2011-06-01 21:47:44 följande:
    Av vilken anledning?
    Det finns ju olika anledningar till att butiker stänger och jag låter vara osagt varför småvi stängde. Det vet jag inte.

God morgon allihop

Här tyckte sonen att motorsågen var bästa leksak att leka med på morgonkvisten. 
  • Helle
    Ocikatten skrev 2011-06-02 18:50:27 följande:
    Ni allvetande gurus - hur inreder man ett killrum? Vad gör man med väggarna? Tapeter? Finns det bård längre? Eller nåt annat? Jaaa, jag har varit begravd under en inrednings-sten sen födseln...
    I stora killens rum har vi Midbecs blåa med vita stjärnor som fondväx och har varannan med den ljusa tapeten. Övriga väggar har blå/vit-randig (smalrandig) tapet.

Lillkillens rum har också Midbecs tapet, limegrön med massor av små stjärnor. Det har han på två väggar och övriga väggar har beige/vit (smalrandig) tapet.

Jag hade heller inte satt bård i dagens läge. Nån form av fondvägg är fint  
  • Helle

Tofflan: tack
    Han har hittat sin pose nu efter mammans 1000-tals bilder genom åren

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17