Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smultronhjärta skrev 2010-09-23 13:19:47 följande:
    Parkeringen är utanför eller ja runtomkring på gatan.. Du får inte ta med dig vagnen in,den får inte plats till att börja med..sen vad som är att föredra av sjal eller sele är frågan iom att du troligen måste ha henne framför dig, tycker jag iom att det är trängsel på hög nivå..Iofs så lär det bli svårt för dig att böja dig ner i kartongerna dåObestämd
    ni får slita åt en annan med =P hahaha.. bara å fylla sopsäckarna P så delar man sen hehe... dem kanske har lite hänsyn till en liten bebbe =P lr ?? iof vet man ju inte med danskarna =/
    h80 skrev 2010-09-23 13:18:28 följande:
    ska du ha samma färg till dom tycker jag den lila
    mm den e ju såå fin.. men älsakr ju den turkosa mest till maxen .. e inne i en turkos säsong =P.. alltis sött å syskonmatcha juh.. hmmm hur ska man göra...tukos passar väll på tjej med..lr ??
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    Kristyr skrev 2010-09-23 13:28:38 följande:
    lillesyster har katvig turkos/vit body idag! Självklart turkost på flickor!
    det blir inte för kt med en sån lurv då??

maxen har ju båda katvig mössar med turkost i sin både den vit/turkosa å grön/turkosa.. kommer ju matcha så fint =P eller hur ? ! =)
    hmm stl 68 eller 74 till melina? hon har 62 nu men när kölden sätter in så kommer ja ju mest ha overall på henne ute...så det e ju frågan ?!?

hmmm eller kanske ska vänta å handla hennes på salgen å ta denna turkosa till maxen bara...uhh beslutsångest lr vad
    Buttelina skrev 2010-09-23 13:29:18 följande:
    haha salgfeber

fyyy vad skoj det ska bli!!! tur att dom tog bort barnibyen skitet
    ska bli superskoj.....blir att åka tiiiiidgit från vxö..=P syrran ska köra till sthlm på fre morgon med haha trevligt...men jag få köra hem så får hon sova.... hur länge innan bör man vara där...hmm detta kanske borde gå i salg forumet =P
  • Greksmurfen
    lillronya skrev 2010-09-23 13:30:42 följande:
    Hej i tråden!
    Pratade precis med Nikitas läkare och ev blir hon inlagd för utredning nästa vecka.
    Har genast klargjort i hemmet här att torsdag är jag INTE på sjukhuset.
    vad e det då med henne =/....?! om ja få fråga?!.....
  • Greksmurfen
    Pepper79 skrev 2010-09-23 14:19:35 följande:
    Kan någon länka till slagtråden *please*
    pling i inboxen=).. såg nu att hon precis fått en iten premis.....så vet inte när hon kolla facebooken.. en tids nog gör hon ju det =)
  • Greksmurfen
    h80 skrev 2010-09-23 14:34:09 följande:
    Greksmurfen: lägger upp en bild nu i bt
    tack..=) ja dem rosa rosa va ju mkt finare.... ngn som vet vart ja kan finna det i stl 62.. katvig e rätt stora...har ett par i 62 här osm ja får vika...
  • Greksmurfen
    Ängelii skrev 2010-09-23 15:59:06 följande:
    Är det någon av er som vet en web-shop som har gemstones body och tröja/tunika? (Mest så jag slipper 2 frakter...)
    vilken stl
  • Greksmurfen
    Griffelfot skrev 2010-09-23 16:14:02 följande:
    Hjääälp!! Provade precis Elliots overall och den kommer INTE räcka hela vintern... För man upp handen i grenen så räcker inte benlängden till länge och det är knappt man får grepp i grenen.. Om han sträcker upp ärmarna så är det precis med muddarna... Vad hände??? Den var ju toppen för bara en månad sen...

Overalltips behövs!!!
    villken stl tog du till E..... han e välla lika lång som maxen lr?

jag har tagit stl 98 till han i molos regnbåge... dubbeldragkedjan..kod "klipp" på min pluddevutt.... stl 92 hade funkar i benen på han men inte iarmarna så länge..så det blev 98...
    lättast å ta på med dubbeldragkedja=P.... så det kan ja rekomendera... maxen i stl 98 enkel kunde ja inte stänga för han hade för grov hals.. då testade ja iof med lurv under...
  • Greksmurfen
    Mamma till Simon skrev 2010-09-23 16:19:44 följande:
    är det 20% på allt eller bara moloytterkläder?
    allt ;) utan nova star =P
  • Greksmurfen
    Griffelfot skrev 2010-09-23 17:47:18 följande:
    Tack för tipset!!
    Greksmurfen skrev 2010-09-23 16:18:47 följande:
    villken stl tog du till E..... han e välla lika lång som maxen lr?

jag har tagit stl 98 till han i molos regnbåge... dubbeldragkedjan..kod "klipp" på min pluddevutt.... stl 92 hade funkar i benen på han men inte iarmarna så länge..så det blev 98...
    lättast å ta på med dubbeldragkedja=P.... så det kan ja rekomendera... maxen i stl 98 enkel kunde ja inte stänga för han hade för grov hals.. då testade ja iof med lurv under...
    Har en pop babyoverall i 86 som satt perfekt med gott om växtmån när jag provade den förra gången. Nu är E ca 85cm o ca 10,5kg...
    maxen e lite längre då å lite tyngre med =).. väger runt 12,3 sist ja vägde han...å är ca 88cm lång.. ska ta med han på nästa bvc besök;)..... räcker kanske med en stl 92 i molos då..... i småfolk har ja tagit 92/98.....här sålde ja av en pop 86:a ;) som maxen hade förra året hihi
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17