Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

tittar in en snabbis...... butte ja e online å kan snacka på msn senare i em.... nu e det dax för dop här snart

mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    Smultronhjärta skrev 2010-09-18 21:21:29 följande:
    He he men du befriade ju mig från mina pusselfunderingar

Nu badar visst maken ensam...

God natt flickor
    va vad det nu ja missade med pussel =/
  • Greksmurfen
    anette 81 skrev 2010-09-20 12:57:50 följande:
    92 eller 98 i nova star jeansen till en tjej som är ca 91cm?
    maxen som med är ca 88cm har 80-92 i sina...... 86 sitter bäst tycker jag just nu, 92 funkar men ser lite stora ut..... säg till om du vill se bild på han i sina 92:or
  • Greksmurfen
    Busbellan skrev 2010-09-20 20:07:54 följande:
    Smilla:
    Vad fin Svea kommer vara i vinter Hjärta
    vet du vad det är för loppis som är i ljungby på ons?? stod ngt om en barnloppis... vet du vad som kan finnas? varit på den innan?
  • Greksmurfen
    Busbellan skrev 2010-09-20 21:05:07 följande:
    Ja det är på vårt dagis
    Kommer antagligen inte finnas jättemycket där, det är saker som vi skänkt dit, pengarna går till barnen

Vi hade däremot loppis på stan i lördags och nu på lördag är det loppis inne på ett ställe, det är två gånger per år.
    men man kan inte förväntas hitta märkeskläder här, inte många som har det, utan hittar man nåt är det ren tur
    vilket av loppisarna...
    e det större loppis på lördagen lr?barnloppis då med? inget märkes lr på lör heller?
    högbergarna skrev 2010-09-20 20:53:56 följande:
    Det är IOGT. Å det brukar vara väldigt många bord.. tycker jag. :) Å alla möjliga kläder o saker. Leksaker å så.. Kanske inte så mycket märkeskläder.. Men mycket kläder ändå.. Å mycket folk.
    e det samma loppis som busbellan pratar omn?
  • Greksmurfen
    Buttelina skrev 2010-09-20 22:07:13 följande:
    hehe inte så lätt att veta var det en strl m eller L? vad kostade den?
    uhhh hmm kollade inte så noggrant =P.. men vet att maxpriset var 50% av vad den normalt kostar.... sen brukr det vara lägre.. men det har hon som standrad att aldrig mer än haöva ord pris.....inte s iaf.. så m eler l va det....

hur funkar praktiken?
  • Greksmurfen
    Busbellan skrev 2010-09-20 22:29:11 följande:
    Fanns det nåt annat roligt där just nu?
    köpte en babybjör babysitter idag=) samma som på babyproffsen 1199:- köpote den för 350 kr=9 helt nöjd va jag iaf.. sen blev det lite pingu filmer till maxen )

kollade faktiskt inte på kläder :O....... hon har ju en facebook grupp=) där man kan fråga å så=)
  • Greksmurfen
    Kristyr skrev 2010-09-22 10:06:30 följande:
    det blir nog billigare nästan med pop. Först 50% på underställ sedan fick man visst använda 15% kupongen Drömmer Mailat och frågat kundtjänst och sedan har jag bonuschecken... Tungan ute

Kom fram till att en underställs tröja skulle kosta va 90:-
    oj var det idag? ngt specialerbjudande lr?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17