Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Zvartaliljan skrev 2010-09-13 21:03:19 följande:
    hihi... ja lillis e ju rätt snäll av sig ;)...........sak fundereliera lite å kolla schema å lite så först innan ja säger ja... johanna från vxö vile med hänga på men alt beror på hur det går för henne å bebisen =S... hennes första bebbe kom prematurt å vägde 830g  nu har hennes bltr börjar stiga å äggvigta i urinen.... dock sä är hon i v 33 nu å fått order m att vila så kanske.. =)....

ska bli kuligt å ss på fre=)... även om det bara nga dar sensist ;)......
    tänkte ta en tur till bus å rackartyg först å hämta ut min minsa undanskuffade kollektion.. =)
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2010-09-13 21:26:43 följande:
    sitter på en knäpp dator hemma i skogen hos mina föräldrar så ursäkta konstiga upprepade inlägg...
    undrade just  =P......

Weee kanske kommer få en ny marklägenhet om allt går som det ska=) en fyra med uteplats=) å överplan... ca 2 min från där ja bor nu =)
  • Greksmurfen
    H I L L A skrev 2010-09-16 09:09:43 följande:
    Den är underbar !!!!
    Min favvo tillsammans med CK one.
    den ha ja med ;) vi har verkligen samma smak mga här kläder som annat P
    Smultronhjärta skrev 2010-09-16 09:19:07 följande:
    God morgon!

Jag tror att vi skulle kunna sälja alla andra leksaker vi har för att baaara ha kvar Fisher Price lekstol
    Lova är helt besatt av denna stol-från morgon till kväll..

Kommer vi hem till någon annan som har en likadan så parkerar hon sig där då också
    hihi sötnosen =).........

idag håller vi alla tummar å tår  KANSKE så får vi en 4:a lägenhet tvåvåning med uteplast...... som ligger typ 2 min härifrån...
    vanligtvis så behövs ju 2500 köpoäng för att få dem men man får ju byta lägeneht =P... å dem som har den nu ska flytta, dem får reda på om de fått en annan idag.. så då byte vi å dem säger helt enkelt upp vår lägenhet istället=)...
  • Greksmurfen
    Smultronhjärta skrev 2010-09-16 10:26:29 följande:
    Hos den säljaren har jag redan klickat idag

www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid...

Jag är ju såld på brun/brunDrömmer
    Greksmurfen skrev 2010-09-16 10:22:04 följande:
    den ha ja med ;) vi har verkligen samma smak mga här kläder som annat P

hihi sötnosen =).........

idag håller vi alla tummar å tår  KANSKE så får vi en 4:a lägenhet tvåvåning med uteplast...... som ligger typ 2 min härifrån...
    vanligtvis så behövs ju 2500 köpoäng för att få dem men man får ju byta lägeneht =P... å dem som har den nu ska flytta, dem får reda på om de fått en annan idag.. så då byte vi å dem säger helt enkelt upp vår lägenhet istället=)...
    Håller tummarnaSolig
    tack =)..... har du intresse av en brun/brun bodystl hmm 86 antingen har maxen inte haft den på sig eller så har han haft den en gång... har ju legati garderboen för att inväntas å ha ngt å matcha till =P.. å nu e den för kort i armarna... säg till isåfall om det låter intressant=).....
    SmillaMilla skrev 2010-09-16 10:23:20 följande:
    åhhh vad spännande! Håller tummarna!
    THANX =)
  • Greksmurfen

smultron :  kan de ha varit JUMBO BEBE  ;) ni va inne på hihi... dem e odtast stoooooooooora barnaffärer=)å har verkligen allt du behöver till ett barn... en som ja var på i aten var typ 4 våningar med grejer hahaha =P.. blev en del shopping ja =P..

lite OT fråga men ni e så duktiga på att svar på shopping ändå=P
    har köpt kavatkängor till maxen defender. behöver han ha ett par fodrade regnstövlar med då kanske?? till blask..
    www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=247792&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

lr
    www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=257744&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

• Greksmurfen
    Smultronhjärta skrev 2010-09-16 11:52:22 följande:
    Ha ha- jaaa Jumbo. Jag höll på att dö Galet mkt leksaker och galet mkt greker överallt

Jag tycker att du ska köpa Vikings fodrade stövlar-de är kanonbra och kan köras i maskinen
    han har breda fötter =/ å tretorn e  bred ai modellen =P hur e viking?

HMMMMMM startade jag en  HKLÖÖÖ här inne lr med min ellos länk hahaha
  • Greksmurfen
    SmillaMilla skrev 2010-09-16 12:04:51 följande:
    Får man inte 40% nu? Står något på första sidan!
    sitter me d en 40% å fri exp avig kod och en 50% kod ;)...........
  • Greksmurfen
    ängeln83 skrev 2010-09-16 12:55:21 följande:
    Give me
    www.rabattkod.se/ 40% å fri exp ger samma rabatt som 50% fast tro 50% e gammal där
    har en anna som ja fick i min mob... vet dock inte om den e bunden till mej eller fler?? hur brukar det vara?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17