Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

högbergarna skrev 2010-09-07 20:44:41 följande:
    Å jag som precis sitter o letar kostym frenetiskt!!! Är dålig på detta med valutan.. Vad skulle det bli för en kostym med frakten??
    jag har precis beställt en kristrecksrandig de hade andra färger å så med där, då kostade det 330kr typ inkl frakt för 5 delars =P helt ok pris ;)..... den som a hade som länk var snäppet dyrare där ville dem ha högre frakt så då skulle det kosta inkl 700kr inkl typ för den ljusblå..
    men det går hitta kostym från 230kr inkl... har nga sprade länkar säg t om du vil ha länkarna=) vilken stl färg?
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    h80 skrev 2010-09-09 08:29:01 följande:
    det är en tjej
    hennes mamma tycker absolut inte om katten Glad så jag ska nog satsa på målarböcker eller pussel ellet nått sånt
    tack för tipsen
    hehe som här då =P..... den katten e ratad.. det komiska är ju att min brorsdotter älskar den där katten å på bb så fick ju melina en kittykatt nalle =P...ja det är tanken som räknas ;)....

leklera, vattenfärger, går med hem =)..

fick du elloskoden att funka sen ??
  • Greksmurfen

tvättade ungarnas kläder igår =p.. PUST... det märks att jag har klädhobby hahaha....plus att låt det aldrig gå mer ä 1 vecka melan tvättiderna =P...

sen idag blir det att rensa klart melinas kläder de minsta 44-50 stl åker ut =( snyft snyft...
    å liljan tack för 44 stl lånet .. du får dem när vi sespå lör eller nästa vecka =)....

men få se det positivt jag FÅR plocka i växa lådan =).... lite synd att gobitarna är i stl 68 å när hon väl ha det så komemr ju ny salg ahahaha

• Greksmurfen
    Busbellan skrev 2010-09-09 09:48:36 följande:
    Vänta du bara
    Snart blir Melina 2-3 år och har en egen vilja
    Har du tur så är katten inte så populär då längre
    ånäää... ska printa i henne att den katten är oooooooond
  • Greksmurfen
    lillronya skrev 2010-09-09 10:19:08 följande:
    Hmm känns som att 68 i suit blir för stort... Kanske bättre med 62?
    Å vadsvårt!

Blir kanske bra när man pratar med sej själv?
    melina har stl 56 nu å är 7v gammal ca 4300g tung å 55cm lång =P

har plockat fram stl 62 nu=)...

åhhh va mkt fina rariterer som kommer fram ur växagömman =P

vill ni ha foto på vad som kom fram nu =P....va visst en hel del i stl 62  muahaha
  • Greksmurfen

Oj dunis:  e din lilla större än min tjej....trodde det va tvrtom hon ser ju mindre ut på kort än va min lilla knubbiga melina gör =p

• Greksmurfen
    Julia1234 skrev 2010-09-09 10:43:15 följande:
    Ni som har barn runt året, vad ska ni ha för vinterjackor till dem? Behöver tips både på flick och pojk i strl 74 eller80.
    till son förra året hade ja köpt på cubus en parkasjacka=) svart med lurv på luvan mkt söt OT men iaf=)...
    i år har ja en ilikadan köpte till mej på rean =P.......

hade inte så kt jacka på mina son annars när ha nva så liten... var mest fleece å lurvoveraller... hade ju inte han ute så mkt i bara jacka när det va kallt.. då tog ja hellre på han so msag t en lurv overall lr ngt=)...å burra in han i vagnen=)
  • Greksmurfen
    Julia1234 skrev 2010-09-09 11:02:03 följande:
    Jag tycker det är så smidigt att bara ta på jacka och stoppa i dem i åkpåse när vi ska lämna storebror på dagis. Orkar liksom inte krångla på tre barn overaller varje gång

Tyvärr så verkar ju de flesta göra vinterjackor som börjar i strl 86, vilket är alldeles för stort... Pop har ju, men jag tycker inte att babyjackorna var alls snygga i år...

Någon annan som har bra tips?
    ahh då förstår ja=)........finns inga på lindex?
  • Greksmurfen

opf molo börjar på stl 80 tro det gör det i jackr med om jai nte minns fel

• Greksmurfen
    lillronya skrev 2010-09-09 13:38:04 följande:
    Fy vad trist!!

Vad fin Ella blev i ängeln!

Greksmurfen: Ingen risk att Melina behöver frysa, du. Mycket fint!
    nja fast det e jju där problemet ligger.. hon har ju inga ytterkläder direkt, det varmaste hon ahr e ett par lurvbyxor å lurvjacka =P... så får nog handla ngt till henne på salgen ;)....
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17