ängeln83 skrev 2010-05-15 18:01:46 följande:
Mja, den tillhör väl typ tidernas tråkigaste dag Det slutade regna men som sagt, känner mej väldigt begränsad med Meja just nu, hon vill inte åka bil, inte åka vagn, vara själv går bra en liten stund sen vill hon sitta i knät, och när hon väl sover så är jag helt slut så då hamnar jag oftast vid datorn. Behöver jag säga att det ska bli SÅ skönt när sambon är ledig hela nästa vecka.
Förstår dig. Inte så kul när de inte vill något annat än att sitta fastklistrade på en.
CamillaJ skrev 2010-05-15 18:09:09 följande:
åh härligt det låter... här är det inte mer än 10 grader och ha varit såhär hela tiden så trist vill ha vår nu .. sommar .. uscha!! Barnen får ju nästan gå med vinterkläder fortfarande.. usch!! Åh jag har verkligen kollat varenda shop och hitta ingenting att shoppa.. va tråkigt det är när man verkligen vill shoppa !!
Det har dock inte varit så här varmt förrän idag. Verkar som om våren kom snabbare till Skåneland. Men nu är det snart semester och sen långledigt från jobbet.
SmillaMilla skrev 2010-05-15 18:11:32 följande:
God kväll! Här har vi också haft underbart väder. 25 grader o sol. Riktig ryssvärme. Skall bomba bt lite nu när barnen slappar, eller ja svea somnade på soffan så hon ligger nu i sin säng i sover
Härligt! Just nu visar tempen i solvägg 36 grader.