ängeln83 skrev 2010-05-16 09:26:21 följande:
Morning Allt bra med er? Vi ska sälja P&T:n, Liam åker knappt vagn längre och det är väldigt sällan jag går själv med barn+hund, oftast är sambon med och då kan vi lika gärna gå med varsin vagn. Dessutom har Meja börjat protestera i syskonsitsen, så nu vill jag ha henne mot mej. Har kikat lite på Emmaljunga Ozone, påminner om Buggan men känns rejälare. Sambon vill dock ha en UJ men då sitter hon ju framåt och jag tycker hon är för liten för det. Ha ha, och jag är tvärtom, jag gillar tygkorg bättre, mest för att man kan slänga i allt där utan att det ska ramla ut. Kan du inte köpa typ en äldre Scooter med stålkorg?
Allt bra här. Ska strax iväg och klippa Noel.
Emmaljunga Ozone har jag inte kollat på. Vi kommer ha kvar Buggan till lillbäsen men vet inte hur vi ska göra med ev syskonvagn. Väntar nog och ser hur pass mkt Noel vill åka. Däremot blir det en ny sittvagn till Noel oavsett. Har kikat lite på scooter men är de hjulen rejäla? Ser lite små ut?
Tygkorgen är bra på ex buggan men på sittvagntycker jag att de ofta är låga.
Håller med dig om UJ:n och att sitta framåtvänd när de är så små. Noel sitter ju tom bakåtvänd ibland forfarande men mest för att jag glömt att vända på sitsen
Oj, klockar tickar! Måste gå nu. Ses om en stund