Inlägg från: Duntoffla
|
-
-
Busbellan, Smilla och Pepper- Vilka fina tjejer i BT! -
Busbellan- coola bilder
-
god kväll!
Vad händer? någon som shoppar ngt eller sparar alla sina slantar till MOlo?
-
Men så är det ju eller hur??Smultronhjärta skrev 2010-05-20 12:49:15 följande:Fattar jag väl men andra som läser kanske på fullaste allvar tror att jag axlar en Lolitaroll bara för att det är salg Eller ännu värre "får" tigga om lov att åka!
-
Quiet- Tankarna går till er just nu
Finns inga ord som lindrar. Vila i frid Lova!
-
Vad folk har olika åsikter om vad som är mycket bra skick
www.tradera.com/Body-fran-Molo-strl-62-i-mycket-bra-skick-auktion_302749_112483135
inte min!
-
Smultronhjärta skrev 2010-05-22 21:18:08 följande:Tyvärr finns det alltför många sådana säljare på Tradera..dvs de som anser mkt bra och fint skick vara dåligt skick enligt migSmillaMilla skrev 2010-05-22 21:15:52 följande:Nog för att kameran kan vara dålig men inte luras den så mycket?Stormis skrev 2010-05-22 21:14:30 följande:Ööööh .
Är det där mkt fint skick är alla mina i nyskick
-
Smultronhjärta skrev 2010-05-22 21:21:27 följande:Just ja, nu ska jag och mitt nya alias dvs fru bonnabränna gå och bada med maken Mycket tröttsamt för mamman att dra runt på Funcity(nöjespark)h e l a dagen och tydligen väldigt soligt med tanke på att jag som naken har ett vitt linne på mig, även ett vitt armband och en stor klocka på armarna
Jag ska slänga mig framför TV:n och kolla på film och vänta på att sambon ska sluta jobba samt att svärfar kommer hit och sover över (hoppas dock han kommer sent..) -
Vilken fantastiskt bra idé!Everlonn skrev 2010-05-23 09:23:58 följande:Jag utmanar alla! Till minne och i sorg över lilla underbara Lova! Jag skänker en tiondel av min salgbudget till lovas spargris och utmanar alla att göra detsamma! Jag vill se Lovas spargris växa, jag vill göra något...jag vill utmana alla att skänka en tiondel av något ni sparat till..något ni velat ha..något som helt plötsligt känns oviktigt i sorgen över lilla Lova... www.barncancerfonden.se/4586 bambinidolce.blogg.se/ Vi sörjer med Lovas familj, över att ödet var så grymt, över att det finns familjer som aldrig mer blir hela... Låt oss försöka hindra att det sker för fler! Sprid och skicka vidare!!!
Jag antar absolut utmaningen och sätter in en tiondel av min salgbudget.
Hoppas att dessa pengar kan bidra till att barn i framtiden slipper gå samma öde som Lova till mötes.