• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Ocikatten
    RååSa BuBBlan skrev 2010-04-10 18:40:47 följande:
    Vi är ju 3 och ett halvt snart  och först NU har hon börjat säga till ordentligt att hon vill kissa så nu till våren sommaren ska vi sluta med blöjeländet. Det kommer.. En vacker dag så bara funkar det
    Ja, jag tror oxå att det ger sig av sig själv så vi jäktar inte. Nån gång har han gått utan blöja och då kommer det lite pölar här och var... Men han har börjat säga till att det är blött i blöjan nu så det är väl ett steg i rätt riktning. Ibland blir man trött på att ha två blöjbarn samtidigt - man undrar om de synkar bajsandet!!
    Har nästan bara flickor i bekantskapskretsen och de verkar vara lite tidigare på det här med pottan så man får ju lite kommentarer om "har M fortfarande blöja??" {#lang_emotions_undecided}
  • Mawe123
    Buttelina skrev 2010-04-10 19:54:10 följande:
    nu ska jag bygga koja med mina små älsklingar kramisar
    JsN skrev 2010-04-10 19:52:30 följande:
    Maken har varit dålig mer eller mindre sedan början av februari. Nu var han hos läkaren i fredags och fick slemrörsvidgande och hostmedicin och kåvepenin. Och allergimedicin.Den här vinterns förkylningar har allmännt varit både värre och mer långdragna än vanligt. Undrar om det beror på att det var så mycket vinter?
    Jag ska slänga mig i soffan och mysa med storebror, lillebror ser på teletubbies och slocknar nog strax.

börjar tro attt min sega förkylning beror på svininfluensa vaccineringen {#lang_emotions_surprised}
    William 000213, Lowe 070712
  • Ocikatten
    Mawe123 skrev 2010-04-10 19:39:07 följande:
    Jag vill också shoppa, lite nice reashopping passar mig ikväll, hoppas på mail med roliga erbjudanden och rabatter
    Hör gärna av dig om det dyker upp nåt skoj!! *oxå sugen*
  • Greksmurfen

sådär nu så fick man ut lite till på fejjan =P....

nu e det  dax för körslaget växjö storasyster har korrigerat dansen ..=).... go växjö =P..

mamma till Maximilian född 081028
  • Busbellan

Hej hej!!
    Ser att ni diskuterar blöjfritt.
    Ella har ju varit torr nästan ett år nu, men de senaste månaderna har det verkligen gått uselt.
    Hon kissar aldrig ner sig helt, men några droppar i trosorna kommer det nästan varje gång innan hon får för sig att gå på toaletten.
    Vet inte vad jag ska göra längre, hon har liksom inte tid att gå på toa.
    Och just nu är allt så upp och ner här hemma så jag känner att jag inte har det tålamodet jag skulle behöva utan blir irriterad på henne när hon aldrig kan gå på toaletten innan det är för sent.
    Har försökt det mesta. Påminna jämt, gå regelbundet, muta mm mm men inget funkar. Vad ska man göra???
    Bajsar gör hon dock aldrig i byxorna

Mamma till Nora, August och Ella
  • Greksmurfen
    Busbellan skrev 2010-04-10 20:38:06 följande:
    Hej hej!! Ser att ni diskuterar blöjfritt. Ella har ju varit torr nästan ett år nu, men de senaste månaderna har det verkligen gått uselt. Hon kissar aldrig ner sig helt, men några droppar i trosorna kommer det nästan varje gång innan hon får för sig att gå på toaletten. Vet inte vad jag ska göra längre, hon har liksom inte tid att gå på toa. Och just nu är allt så upp och ner här hemma så jag känner att jag inte har det tålamodet jag skulle behöva utan blir irriterad på henne när hon aldrig kan gå på toaletten innan det är för sent. Har försökt det mesta. Påminna jämt, gå regelbundet, muta mm mm men inget funkar. Vad ska man göra??? Bajsar gör hon dock aldrig i byxorna
    hmm jobbigt=S... tro dock det växer bort....tids nog men jobbigt e det juh..
    tro det blir en runda till kosta outlet imorn=P...... tro de fått in nya pop nu ska ringa på morgonen innan dock=P... behöver massa jamasar til maxen det e verkligen akut nu=S.. han äger 3 jamasar å dem är på gränsen....
  • marru82

Hej!
    Tänkte köpa ett par Molo-skor. Undrar om dom är stora eller små i storleken? Har en son och hans fot är 17,2cm. Han fyller 4år på sommaren. Vilket storlek borde jag köpa?
    Tacksam för alla råd{#lang_emotions_smile}

• Greksmurfen
    SmillaMilla skrev 2010-04-10 20:50:23 följande:
    God kväll! Händer det något skojsigt här?
    rätt dött hehehe=P.....hittas det på, på ön då?? =)
  • SmillaMilla
    Greksmurfen skrev 2010-04-10 20:51:32 följande:
    rätt dött hehehe=P.....hittas det på, på ön då?? =)
    Inte mycket. Tycker mest vi ränner runt på massa kalas hela tiden nu. Men då får man ju samtidigt användning för alla fina kläder, så det är väll kul
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17