• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Mawe123

Jag tror inte att min unge fattar alls, ser så himla förvånad ut när han börjar pinka, jag ser att det rinner och blir en pöl vid fötterna på honom och han bara -Mamma, oj, titta, pink!

William 000213, Lowe 070712
  • 1 och 1 är 3

Gokväll tjejer!

Ligger i soffan med laptopen i knät, fortf dynderförkyld... Skickade mannen till grannen för lite öldrickande, han blir lite rastlös av att jag inte orkar någonting... Skulle vilja shoppa nåt fint men kan inte sätta fingret på VAD... längtar ju såå efter salg!!

080826 - Puma Teolin
  • Greksmurfen
    1 och 1 är 3 skrev 2010-04-10 19:34:20 följande:
    Gokväll tjejer! Ligger i soffan med laptopen i knät, fortf dynderförkyld... Skickade mannen till grannen för lite öldrickande, han blir lite rastlös av att jag inte orkar någonting... Skulle vilja shoppa nåt fint men kan inte sätta fingret på VAD... längtar ju såå efter salg!!
    kolla på fejjan =P...
    mamma till Maximilian född 081028
  • Mawe123
    1 och 1 är 3 skrev 2010-04-10 19:34:20 följande:
    Gokväll tjejer!Ligger i soffan med laptopen i knät, fortf dynderförkyld... Skickade mannen till grannen för lite öldrickande, han blir lite rastlös av att jag inte orkar någonting... Skulle vilja shoppa nåt fint men kan inte sätta fingret på VAD... längtar ju såå efter salg!!
    Jag vill också shoppa, lite nice reashopping passar mig ikväll, hoppas på mail med roliga erbjudanden och rabatter {#lang_emotions_tongue_out}

Trist med förkylning, brukar sitta i så länge också, hoppas på lite inköp som kan pigga upp {#lang_emotions_dreamer}
    William 000213, Lowe 070712
  • solouniko

Hejhej! Här är det fortfarande sjukstuga, blää och sambon jobbar såklart helg. Typiskt! Nåja, nu sover Milla och jag ska bänka mig framför Jakten på Julia, ser ni det? Jag röstar såklart på barndomskompisen Emmie, blir spännande!

Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • 1 och 1 är 3
    Greksmurfen skrev 2010-04-10 19:38:23 följande:
    kolla på fejjan =P...
    Smart! *Rusar genast*
    Mawe123 skrev 2010-04-10 19:39:07 följande:
    Jag vill också shoppa, lite nice reashopping passar mig ikväll, hoppas på mail med roliga erbjudanden och rabatter Trist med förkylning, brukar sitta i så länge också, hoppas på lite inköp som kan pigga upp
    Jag har aldrig i hela mitt liv varit såhär förkyld... jag brukar bli lite snuvig men nu har jag fått rubbet, svullen hals, som sen övergick i hosta och blodig hals å så helt igentäppt näsa/bihålor på de... FY säjer jag bara!
    080826 - Puma Teolin
  • Buttelina
    Greksmurfen skrev 2010-04-10 18:52:58 följande:
    hmmm oj då... kanske skulle frsöka få maxen tott till sommaren då;)... han fyller två sista okt.... men han har ju använt pottan sen han var 7mån :P.... senast idag nr 2=P.. det lasset hade vatt lägage i blöjan kan ja säga ...
    jaa men prova!! ge det två veckor! och förbered dig på myyycket tvätt vad duktig han är
    RååSa BuBBlan skrev 2010-04-10 18:53:21 följande:
    Men då tackars lillebror, öronen som gör sååå ont Hoppas ni får vara frika ett tag nu framöver!!Aha.. Synd, fina fina tröjan. Vad lutade den på?
    ja öronen gjorde såå ont på honom han grät i 5 timmar på natten där usch!

tröjan slutade på hmm runt 150 tror jag. kollade inte {#lang_emotions_dreamer}. när det gick över 138 gav jag upp. håller tummarna till salgen
  • JsN
    1 och 1 är 3 skrev 2010-04-10 19:43:19 följande:
    Smart! *Rusar genast* Jag har aldrig i hela mitt liv varit såhär förkyld... jag brukar bli lite snuvig men nu har jag fått rubbet, svullen hals, som sen övergick i hosta och blodig hals å så helt igentäppt näsa/bihålor på de... FY säjer jag bara!
    Maken har varit dålig mer eller mindre sedan början av februari. Nu var han hos läkaren i fredags och fick slemrörsvidgande och hostmedicin och kåvepenin. Och allergimedicin.

Den här vinterns förkylningar har allmännt varit både värre och mer långdragna än vanligt. Undrar om det beror på att det var så mycket vinter?
  • Buttelina

nu ska jag bygga koja med mina små älsklingar

kramisar

• 1 och 1 är 3
    JsN skrev 2010-04-10 19:52:30 följande:
    Maken har varit dålig mer eller mindre sedan början av februari. Nu var han hos läkaren i fredags och fick slemrörsvidgande och hostmedicin och kåvepenin. Och allergimedicin.Den här vinterns förkylningar har allmännt varit både värre och mer långdragna än vanligt. Undrar om det beror på att det var så mycket vinter?
    Usch, säj inte så... jag måste verkligen jobba.. men vet inte hur länge till jag orkar om jag mår såhär...
    080826 - Puma Teolin
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17