• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Greksmurfen
    SmillaMilla skrev 2010-04-10 20:55:20 följande:
    Inte mycket. Tycker mest vi ränner runt på massa kalas hela tiden nu. Men då får man ju samtidigt användning för alla fina kläder, så det är väll kul
    sant så sant=D...
    så skoj å få klä upp dem ibland=)... hmm får inte handla för mkt t maxen mer går inte in mer i hans garderob hahaha hade behövt en garderob till=P... å då har ja ju inte lag tin smutstvätten som ligger i korgen å det är ändå knökafullt efter gårdagens inköp med =P
    mamma till Maximilian född 081028
  • SmillaMilla
    Greksmurfen skrev 2010-04-10 20:59:00 följande:
    sant så sant=D... så skoj å få klä upp dem ibland=)... hmm får inte handla för mkt t maxen mer går inte in mer i hans garderob hahaha hade behövt en garderob till=P... å då har ja ju inte lag tin smutstvätten som ligger i korgen å det är ändå knökafullt efter gårdagens inköp med =P
    hihi känner igen det där.

Och undra hur det blir framöver. Vi skall köpa ny tvättmaskin, en 11 kilos Så kommer väll aldrig ha någon smutstvätt längre.
  • Busbellan
    Greksmurfen skrev 2010-04-10 20:47:52 följande:
    hmm jobbigt=S... tro dock det växer bort....tids nog men jobbigt e det juh..tro det blir en runda till kosta outlet imorn=P...... tro de fått in nya pop nu ska ringa på morgonen innan dock=P... behöver massa jamasar til maxen det e verkligen akut nu=S.. han äger 3 jamasar å dem är på gränsen....
    Åh, låter kul!
    Men jag tror jag sparar mina pengar till nån gång i maj nu
    Vi ligger lite back på lönekontot nu också, sambon var ju hemma typ halva februari med Ella. Pengarna är ju tagna från hans lön, men inga pengar från fk än
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan

Söta Svea i BT!!

Sånt lego ska jag tänka på när det blir dags att köpa födelsedagspresenter tror jag, det hade nog gått hem här också

• Busbellan

Funderar på en tur till Osby nästa helg. De har ju sån fabriks outlet där en gång om året eller nåt sånt och det skulle visst vara i helgen.
    Fast då får minsann fk se till att sätta in våra pengar först

• Greksmurfen
    SmillaMilla skrev 2010-04-10 21:02:36 följande:
    hihi känner igen det där. Och undra hur det blir framöver. Vi skall köpa ny tvättmaskin, en 11 kilos Så kommer väll aldrig ha någon smutstvätt längre.
    OJ finns det så stora maskiner =P ........
    Busbellan skrev 2010-04-10 21:04:20 följande:
    Åh, låter kul! Men jag tror jag sparar mina pengar till nån gång i maj nu Vi ligger lite back på lönekontot nu också, sambon var ju hemma typ halva februari med Ella. Pengarna är ju tagna från hans lön, men inga pengar från fk än
    hmm ja då kan det bli tight..... här BORDE ja inte handla mer heller, men jamasar behövs iaf åev en skaljacka om ja skulle stöta på det å skalbyxor... annars så ska ja hålla mej i skinnet....
    mamma till Maximilian född 081028
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-04-10 21:08:14 följande:
    Söta Svea i BT!! Sånt lego ska jag tänka på när det blir dags att köpa födelsedagspresenter tror jag, det hade nog gått hem här också
    Ja det är verkligen toppen! Min sambo tycker att våra barn har alldeles för mycket leksaker, men i går kom han o sa att det var bra att jag köpte det där till svea Ungen är ju sysselsatt från morgon till kväll.
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-04-10 21:21:37 följande:
    Ja det är verkligen toppen! Min sambo tycker att våra barn har alldeles för mycket leksaker, men i går kom han o sa att det var bra att jag köpte det där till svea Ungen är ju sysselsatt från morgon till kväll.
    Låter bra det
    här är egentligen den enda leksaken Ella leker lite med pippihuset.
    Hon springer mest runt och galopperar och leker häst
  • Ocikatten
    Busbellan skrev 2010-04-10 21:09:14 följande:
    Funderar på en tur till Osby nästa helg. De har ju sån fabriks outlet där en gång om året eller nåt sånt och det skulle visst vara i helgen.Fast då får minsann fk se till att sätta in våra pengar först
    Fabriksoutlet??
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17