Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

xmari skrev 2011-01-21 21:21:23 följande:
    Är ju ny på fb:s sida. Om det står 80 inkl. Betyder det då att det är totti man betalar, alltså frakt ingår i priset? Drömmer
    inkl betyder ju att frakten är inräknad i priset och står det pp är det plus porto
  • Mamma till Simon
    xmari skrev 2011-01-21 21:28:39 följande:
    Btw. Molos mössor. Strlk 1-2 år blir det alldeles för stort till min 8 månaders tror ni?
    vet du huvudmått? Mollys huvud är iaf 43cm och hon kan ha dem
  • Mamma till Simon
    Duntoffla skrev 2011-01-22 13:48:40 följande:
    Jag syr i band från namnband.se. Det finns ju såna man stryker på men jag tycker det är smidigt att sy dit och sen bara sprätta bort om man vill sälja den sen. Fäster oftast runt varumärkeslappen baktill på plaggen alt syr några stygn på varje kant på namnbandet. 
    så gör jag med fast jag använder taggits för jag är ju lite lat av mej
  • Mamma till Simon
    anette 81 skrev 2011-01-22 14:47:12 följande:
    Behöver lite hjälp.
    Har lagt upp ett set i köp och sälj tråden på fb.
    Har skrivit bud från 75kr och köp nu 125kr, måste jag skriva när den avslutas oxå?
    bara om du får ett bud, då skriver du ut när auktionen avslutas
  • Mamma till Simon
    lillronya skrev 2011-01-22 15:00:06 följande:
    Hej i tråden!
    Vad händer här idag?

Vi har varit på innebandy, men vårt lag förlorade så nu har vi en skitsur unge här.

Insåg nu när jag kollade min mejl vilket klipp jag gjorde på zillstar häromkvällen.
    En softshell och en lurv för 400 ink frakt.
    Busbellan skrev 2011-01-22 15:12:37 följande:
    Hej hej
    Har med varit på innebandy, men vår match resulterade i en helnöjd tjej. De räknar tydligen nästan oavgjort mot de som är ett år äldre som vinst
    f-99 och f-98 spelar ju i samma serie och det viktigaste är tydligen att ligga före det andra ljungbylaget och det gör som fortfarande
    Hej på er!
    Här fyller mannen i huset år, så imorse bakade jag bullar för första gången i hela mitt liv Förvånad blev ganska okej för att vara först/sista gången
    Sedan gick jag direkt på att göra tacopaj som vi nyss mumsat i oss, hann med en vända på stan också
  • Mamma till Simon
    anette 81 skrev 2011-01-22 15:14:51 följande:
    har fått 2 bud
    då skriver du under bilden, datum och klockslag som du tänker avsluta den
  • Mamma till Simon
    Busbellan skrev 2011-01-22 15:19:07 följande:
    Åh så gott med nybakade bullar! och med tacopaj också.
    Vi åt bara lite makaroner och korv för en stund sedan, är bortbjudna ikväll, hoppas på lite gott där som vi slipper laga sjäva
    Ännu bättre ju

Vad vi ska ha till kvällen blir en senare fråga, tycker att nån annan i detta hushållet kan lösa det Flört 
  • Mamma till Simon
    Busbellan skrev 2011-01-22 15:22:13 följande:
    Jag verkar slippa hela dagens matlagning, lunchen fixade sambon medan jag och Ella tog en tupplur i soffan
    min man tar också en tupplur nu, medans jag hänger i soffan med 2 av 23 barn
  • Mamma till Simon
    Mamma till Simon skrev 2011-01-22 15:23:16 följande:
    min man tar också en tupplur nu, medans jag hänger i soffan med 2 av 23 barn
    hahaha 23=3 Flört
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17