Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Vikkan76 skrev 2011-01-29 20:46:23 följande:
    Skapa ett eget album på din egna sida och ladda upp ett gäng foton i ditt album, när detta är gjort får du upp alla foton i rad och kan då lägga in text på fotona.

Sen går du in i köp/sälj gruppen och går in i galleriet och väljer att lägga till foton. Då kan du välja att ladda upp dem från ditt egna album. Detta har dock strulat på sistone, men väl värt att försöka!
    men det varför går det inte kommentera bilderna när ni gör så?
  • Mamma till Simon
    Busbellan skrev 2011-01-29 20:47:07 följande:
    hmm, funderar på om man ska ta sig till öppet hus på funky baby imorgon, sånt är ju alltid roligt
    klart du ska, hade jag bott nära hade jag åkt
  • Mamma till Simon
    Duntoffla skrev 2011-01-29 20:57:25 följande:
    Ok,tack för tipset. Nu la jag in dem direkt. Problemet är ju då att de syns innan man hinner skriva. Och hökar finns det överallt
    haha såg att du lyckades

Bara att ignorera alla kommentarer innan du är färdig Flört
  • Mamma till Simon
    Buttelina skrev 2011-01-29 21:22:33 följande:
    fast jag tycker det är jobbigt
    om jag skrivit under en bild och jag sen får mail om svar på den bilden så klickar jag på länken till bilden i mailet.
    då kommer jag till den personens bildgalleri och är jag inte kompis med henne så kan jag inte kommentera där utan då måste jag leta upp bilden bland alla 1000 bilder på fb.
    ja visst är det jobbigt, *ogillar*
  • Mamma till Simon
    Ängelii skrev 2011-01-29 22:00:53 följande:
    Mamma till Simon: Var har du hittat den söta molo jeanskjolen som din dotter har på sig i BT?
    den har jag köpt på tradera
  • Mamma till Simon
    Duntoffla skrev 2011-01-30 10:48:58 följande:
    Mamma till Simon- Söta Molly i fin kombo i BT!
    Tack

Mina killar kröp riktigt när de var 8mån innan de ålade de och rullade hit och dit
  • Mamma till Simon
    ängeln83 skrev 2011-01-30 21:04:12 följande:
    Ja jag tror det, inget roligt att åka till stan utan pengar lixom Har spanat ut en del på Lindex och så dom söta leggingsen från Kappahl också. Sen måste vi fylla på med tråk saker som strumpor, pyjamasar och kallingar.

Men någon hundralapp kan jag ju offra ikväll
    vi har 2 kappahl i min stad och kollade båda igår och då fanns bara de blå fortfarande, vill ju ha de andra med
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17