Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ängeln83 skrev 2011-01-29 08:57:40 följande:
    Godmorgon flickor

Här sitter jag och dricker kaffe i lugn och ro, båda barnen sover fortfarande trots att dom somnade kl 19 igår
    Är sååå shopping sugen så jag snart spricker, funderar på att ta en tur till Jkpg i veckan, utmana ödet och åka själv med båda barnen Det kan ju gå hur som helst.
    Hittar en massa fint hos Lindex och så är jag ju sugen på dom där leggingsen från Kappahl, nån som vet vilken storlek dom börjar på?
    börjar på stl.86
  • Mamma till Simon
    ängeln83 skrev 2011-01-29 09:47:11 följande:
    Åååh så bra Dom bara måste vi ha, visst fanns dom i två olika färgställningar?
    jag har bara sett de blå, så de har vi köpt, jättesöta
  • Mamma till Simon
    AnnaFreja skrev 2011-01-29 15:56:44 följande:
    Simons mamma: var har du köpt den där fina duns veloursuiten?
    Kristyr skrev 2011-01-29 16:08:26 följande:
    var det inte från madeforkidz
    stämmer bra det
  • Mamma till Simon
    AnnaFreja skrev 2011-01-29 16:39:59 följande:
    Jaha, det är ju min tös med. 76 cm alltså. Sugen på en klänning också. Är det också sådär pyttesmå i storlek?
    ingenaning
  • Mamma till Simon
    Duntoffla skrev 2011-01-29 19:49:22 följande:
    God kväll!

I kväll är jag gräsänka. Sambon jobbar, Noel sover hos mormor och morfar och jag hoppas att Lea är på god väg att sova.

Jag har ju inte kommit mig för att sälja på FB men jag undrar om man kan läsa reglerna någonstans? Har lite plagg jag skulle vilja testa med.  
    Hej
    Står på vänster sida när du är på danskgruppen iaf
  • Mamma till Simon
    Duntoffla skrev 2011-01-29 20:33:59 följande:
    Usch, nattuppvaknande är sådär. Ingen panik med paket

En sista FB-fråga... om jag vill lägga upp fler bilder men vid samma tillfälle, hur gör jag då? Laddar man de en och en kommer de vid olika tidpunkter. Samlar ni andra bilderna i någon mapp först och sen lägger upp? Jag är så dålig på FB och dess funktioner... 
    jag brukar gå in på gruppens foton och där väljer jag lägg till gruppfoton och sedan där kan man lägga upp 5 bilder samtidigt
  • Mamma till Simon
    Duntoffla skrev 2011-01-29 20:39:09 följande:
    Ok, så man måste inte göra det från Wall alltså. Usch vad pinsamt kass jag är på FB
    nu fattar inte jag vad du menar, för jag är lika kass jag
  • Mamma till Simon
    Duntoffla skrev 2011-01-29 20:40:38 följande:
    Kan jag ändå lägga in text på dem? Får upp upload photos men vill ju skriva lite också
    ja det kan man när de är uppladdade
  • Mamma till Simon
    Duntoffla skrev 2011-01-29 20:43:17 följande:
    Bra

Nu hoppas jag att jag inte behöver spamma tråden här mer med alla mina frågor

Tack för hjälpen! 
    vassegod om jag nu var till nån hjälp
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17