• Jen80

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Ååååh, ska göra något jätteroligt på måndag... Försöker hålla mig, men tror inte jag kan det

• Jen80
    Buttelina skrev 2010-08-21 22:22:17 följande:
    vaaaaaaad
    säger bara Molo.... hmmmm....

Ingen som vet något om How to kiss a frog?? De har bara bilder på höstkollektionen, men inget i deras webshop...
  • Jen80

God morgon på er!
    usch, har beslutsångest över vinterkläder!! Är inte helt säker, men jag tror Liam kan ha sina svarta termobyxor från Pop från förra året. Men sen ska han ha ny jacka. Är Molo verkligen den snyggaste?!? Har kollat Hummel, men gillar materialet sådär, även om den är rätt snygg.
    Ilon ska ha ny jacka och ny overall och Ava ska iaf ha nya byxor+jacka... Vill antingen ha MAT till henne eller tror jag Molos lila jacka som är lite mer tjejmodell och kanske svarta byxor till - eller bryta av mer rosa kanske. Eller nä, svarta va?!?
    Grön Molo-overall blir nog fin till Ilon tror jag... eller jacka. Nä fy, har verkligen ingen aning. Usch, va mycket som ska inhandlas. Måste bestämma mig i början av veckan för då ska det läggas en Molo-order. Orkar ju aldrig ta med barnen in till stan för att prova en massa. Kanske blir så illa tvungen nu .

• Jen80
    Lilla Ego 07 skrev 2010-08-22 11:22:15 följande:
    Jag har aldrig haft en velourklänning från katvig men börjar känna att det är dags att införskaffa enGlad
    Det måste du!! Den är den absolut finaste modellen som finns på klänningar. Letar efter nya velourklänningar i stl 86 och 92 så jag kan göra mig av med Avas i stl 80 som jag måste inse börjar bli på gränsen .
    Smultronhjärta skrev 2010-08-22 11:32:53 följande:
    Åhå det låter bra tycker jag..Vi har en 80 och 86 så det borde ju innebära att vi klarar oss ett par år
    Ja absolut! Ava har haft sina i stl 80 från ca 1 år och kan ff ha dem och hon blev 2 i maj... men nu börjar de bli lite lite korta i ärmarna.
  • Jen80
    Trojan skrev 2010-08-22 13:49:25 följande:
    stl 110.
    Vill ej köpa ngt begagnat
    Ligger ett set här i 110 ... Men nej, har inte sett nåt liknande egentligen. de har ju gjort ett par velourbyxor till flicka nu med en sån lång mudd.
    Nej, de var verkligen jättefina!
  • Jen80
    jompa skrev 2010-08-22 14:15:54 följande:
    Jen80: Bild på jackan finns nu i mitt galleri
    Åh, du gör det svårt för mig ...
    Lade ut bild på Ava i klänningen, men det blev kanske inte så bra eftersom den är lite för stor på henne.
  • Jen80
    jompa skrev 2010-08-22 14:25:25 följande:
    Såg det och den är bara sååå fin.
    Haha, såg nu att vi har nästan exakt lika långt mellan våra barn (ja, mina två äldsta då ). Slog på några dagar .
  • Jen80
    jompa skrev 2010-08-22 14:28:14 följande:
    Ja undra om vi inte pratat om det förut
    Haha, det har vi säkert
  • Jen80

Lillronya: Va fin jackan är!! Har inte haft Molos jackor innan, men det får nog bli en sån. Nån som har köpt tjejmodellen med dragsko i midjan och har en bild med den på?
    Funderar på om man ska köpa stl 92 till Ava. Hon har stl 86/92 i det mest. Tröjorna från molo sitter perfekt i 86. Tror ni det blir för stort? Det finns väl 92 i jackan föresten? Har inte ens kollat upp det...

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17