Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Ååååh, ska göra något jätteroligt på måndag... Försöker hålla mig, men tror inte jag kan det
Ååååh, ska göra något jätteroligt på måndag... Försöker hålla mig, men tror inte jag kan det
God morgon på er!
usch, har beslutsångest över vinterkläder!! Är inte helt säker, men jag tror Liam kan ha sina svarta termobyxor från Pop från förra året. Men sen ska han ha ny jacka. Är Molo verkligen den snyggaste?!? Har kollat Hummel, men gillar materialet sådär, även om den är rätt snygg.
Ilon ska ha ny jacka och ny overall och Ava ska iaf ha nya byxor+jacka... Vill antingen ha MAT till henne eller tror jag Molos lila jacka som är lite mer tjejmodell och kanske svarta byxor till - eller bryta av mer rosa kanske. Eller nä, svarta va?!?
Grön Molo-overall blir nog fin till Ilon tror jag... eller jacka. Nä fy, har verkligen ingen aning. Usch, va mycket som ska inhandlas. Måste bestämma mig i början av veckan för då ska det läggas en Molo-order. Orkar ju aldrig ta med barnen in till stan för att prova en massa. Kanske blir så illa tvungen nu
.

Lillronya: Va fin jackan är!! Har inte haft Molos jackor innan, men det får nog bli en sån. Nån som har köpt tjejmodellen med dragsko i midjan och har en bild med den på?
Funderar på om man ska köpa stl 92 till Ava. Hon har stl 86/92 i det mest. Tröjorna från molo sitter perfekt i 86. Tror ni det blir för stort? Det finns väl 92 i jackan föresten? Har inte ens kollat upp det...