Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2010-06-18 12:56:37 följande:
    nej, jag har redan gått upp endel så större går inte tyvärr.
    hade ju beställt 110 till Ella vilket är lite stort, men eftersom vi har leggings i samma storlek fick det bli den. men 116 bli alldeles för stort
    Men borde inte 104 funka till Ella? Liam har 104 i sina och dom är lite stora på honom.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Busbellan skrev 2010-06-18 13:08:59 följande:
    Jodå 104 hade absolut funkat om det hade funnits
    Hon kan ju fortfarande ha 98 i katvigtröjorna, och behöver en storlek större i leggings.
    Så en 104 tröja til leggingsen i 110 hade nog varit  perfekt om det funnits
    Ah, såg att du redan svarat
    Tänkte väl det, var det långärmad turkos/vit du ville ha i 104?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Smiter in en runda...
    alltså jag är precis tvärslut, känner mej som ett utsketet äpple, typ
    Idag har varit en riktig skit dag, har haft en massa att göra men inte fått nånting gjort, suttit med Meja i soffan halva dagen och resten har jag bråkat med Liam som är trotsigare än någonsin, vad man än gör så passar det inte och han får värsta utbrotten.
    Lyckades iaf till slut komma iväg till bvc, Meja hade inte tjockat på sej så mycket, bara ½ kg på 2 månader, det är ju omöjligt att få i henne mat så nu blir det smör i vällingen och gröten.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godmorgon flickor

Hade hoppats på sovmorgon idag, båda busarna var vakna till kl 22 igår, men ändå så vaknar dom klockan 7. Ska ju på party ikväll och man vill ju inte vara den som ger upp kl 21 direkt Får nog ta en powernap lite senare.

Åh idag är Meja såå fin, dock ot, fick hem VV:s gul/vit randiga klänning med röda kantband igår och fick av en slump syn på Lindex röda leggings med vita prickar, åååh så fint det var ihop.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Infinite Joy skrev 2010-06-19 08:28:00 följande:
    Hade gjort mkt för att sova till 7..... underbart!

Ettan kom för 4 år sedan och sedan dess har det för det mesta varit kl 5. Hoppet är dock stort till minsta som verkar sova lite längre. Kring5.30- 6 stiger vi numera upp. Å andra sidan somnar våra senast 20.
    Mjo, alltså sova till kl 7 är väl helt ok, men just när man ska ut och svira på kvällen så vill jag gärna sova lite längre

Normalt sett så brukar båda somna runt klockan 19 och sova till 7-8, men det är en aning svårare att få dom i säng nu när det är sommar och ljust ute.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Infinite Joy skrev 2010-06-19 08:29:40 följande:
    Låter som en fin kombo förresten.... älskar både prickar och ränder och du fick det bästa av två världar...
    Ja det var verkligen tok fint , hade tänkt ha enfärgade röda el vita leggings till men detta var verkligen en klockren kombo.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Infinite Joy skrev 2010-06-19 08:37:47 följande:
    Klart.... men kanske blir det sovmorgon istället då. Ännu snäppet bättre kanske?!
    Ja imorgon blir det absolut sovmorgon då barnen sover hos mormor och morfar inatt
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2010-06-19 08:39:44 följande:
    äh LYXproblem du har! Flört

Jag tycker Maia sover jättebra som oftast sover 22-06/07
    Mateo sover oftast 22-02, mat, 02-05 men ibland sker mirakel o han sover 22-04, då är jag utvilad
    Ha ha, ja jag vet, jag är helt fel person att gnälla Har haft enorm tur med mina som slutade äta på nätterna runt 2-3 månader. Men eftersom jag är van att sova så mycket så blir det lite knas dom gångerna jag inte får mina timmar
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Nu har jag äntligen beställt ett par Converse till Liam, velade mellan röda och svarta men det blev svarta till slut. O en rabatt på 100 kr så blev det ju rätt så ok pris

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2010-06-21 09:00:17 följande:
    vill bara tillägga att jag troooor att det är kopior. jag vet inte säkert,
    Fast jag tror dom är äkta, jag har köpt en del Katvig av henne och dom har sett ut precis som vanligt, och haft samma kvalite.

Godmorgon förresten
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17