Vi som shoppar danska barnkläder del 17
hade ju beställt 110 till Ella vilket är lite stort, men eftersom vi har leggings i samma storlek fick det bli den. men 116 bli alldeles för stort
Smiter in en runda...
alltså jag är precis tvärslut, känner mej som ett utsketet äpple, typ
Idag har varit en riktig skit dag, har haft en massa att göra men inte fått nånting gjort, suttit med Meja i soffan halva dagen och resten har jag bråkat med Liam som är trotsigare än någonsin, vad man än gör så passar det inte och han får värsta utbrotten.
Lyckades iaf till slut komma iväg till bvc, Meja hade inte tjockat på sej så mycket, bara ½ kg på 2 månader, det är ju omöjligt att få i henne mat så nu blir det smör i vällingen och gröten.
Godmorgon flickor
Hade hoppats på sovmorgon idag, båda busarna var vakna till kl 22 igår, men ändå så vaknar dom klockan 7. Ska ju på party ikväll och man vill ju inte vara den som ger upp kl 21 direkt
Får nog ta en powernap lite senare.
Åh idag är Meja såå fin, dock ot, fick hem VV:s gul/vit randiga klänning med röda kantband igår och fick av en slump syn på Lindex röda leggings med vita prickar, åååh så fint det var ihop.

Nu har jag äntligen beställt ett par Converse till Liam, velade mellan röda och svarta men det blev svarta till slut. O en rabatt på 100 kr så blev det ju rätt så ok pris ![]()