Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

solouniko skrev 2010-07-01 09:53:04 följande:
    GUD vad jag älskar girly rainbow muddisarna Eller ja, ALLA muddisar iofs
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
    Btw hur är dom i storlek?
    Meja har 68 i dom flesta byxorna nu, visst borde 74 räcka?!
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Hej hopp sötfisar.

Har varit i Jkpg precis hela dagen, så nu har vi nog köpt allt vi behöver till husvagnen, köpte ju en ny husvagn dagen efter vi kom hem från Halmstad så nu ska här piffas.

Verkligen super bra att man kan lägga in bilder direkt i BT, det har jag saknat länge.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    1 och 1 är 3 skrev 2010-07-01 19:35:20 följande:
    Va härligt med ny husvagn. Jag glömmer aldrig min mammas min när hon slitit som ett djur hela dagen med två gnälliga ungar för att packa färdigt husvagnen inför semestern... när pappa rullar in på gården efter jobber runt 18 tiden, vad har han då med sej!? Jo, en ny husvagn... Om blickar kunde döda... Hela natten spenderades med att packa om, men vilken semester vi hade! I vår nya fina husvagn
    Fast den är inte ny NY, ny för oss, det är en 86:a men i super skick Våran "gamla" var rutten och med världens sämsta planlösning som gjorde att man fick krupp så fort man gick in i den.
    Men visst, vi var i husvagns affär idag och kollade vagnar och JA TACK, jag hade gärna plockat ut en splitt ny Kabe men det är lite mycket pengar för nåt vi bara använder några veckor om året.

Ha ha...shysst pappa Något knäckande, det är ju en del att plocka i och ur om man säger så.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2010-07-02 08:56:53 följande:
    Mårning!

Idag e det STEKHETT här! Å vi som ska tiva hela hallen idag *puh*

Nån som sett de blockrandiga leggingsen på rea? Helst både de rosa och de lila, alltså vårens   *letar*
    Mårning sötis.
    Allt bra med er?

Här är också varmt, redan 24 grader i skuggan, det kommer bli en vaaaaaarm dag. Låter jobbigt med rivning, jag ska sitta i solstolen jag

Ingen koll på leggingsen tyvärr.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2010-07-02 09:04:41 följande:
    Ja puh! Här står den på 26 i skuggan so far *svettigt*

Mmm.. riva hall känns sådär just idag, men det måste göras Obestämd

Å vaaaaar kan dom finnas dom leggingsen??? De rosa verkar vara lättare men beställer gärna båda samtidigt liksom
    Uff uff, ja då får ni det svettigt idag
    Sånna här varma dagar vill man ju helst göra ingenting. Här finns också en massa som måste göras men det får gubben ta
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Hej hopp

Sitter inne i kylan och har det gott, AC:n går för fullt så det är 22 behagliga grader här inne, 26 grader ute
    Har haft en helt underbar helg med utflykter, bad och grillning. Men fy så tråkigt det är att vara hemma, speciellt när man vet att man har 3 veckor vid havet framför sej.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    ChokladMoshin skrev 2010-07-04 21:13:04 följande:
    Gokväll i tråden

Skulle ni ha detta print på en nyfödd eller är det för mörkt?
    www.luckylittleme.se/picview.asp?pid=43133
    Svar nej...men mest för att jag tycker det är fult Tycker man det är fint så tycker jag absolut man kan ha det på en nyfödd.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Nån som sett rainbow muddisarna i nån annan shop än Annacill?, gärna fraktfritt.
    Imorgon hoppas jag på paket från B&R, bambi muddisar och bil linne.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    ChokladMoshin skrev 2010-07-04 21:39:39 följande:
    Ja, eller hur
    Men sen att han inte fattar att stora tjejen inte kan ha dom klänningarna blir en annan grej.......
    ängeln83 skrev 2010-07-04 21:35:40 följande:

Nån som sett rainbow muddisarna i nån annan shop än Annacill?, gärna fraktfritt.
    Imorgon hoppas jag på paket från B&R, bambi muddisar och bil linne.

LLM har dom, dock ej fraktfritt.
    Då ska jag spana där, kanske finns mer jag vill ha där, återigen, såå störande när man inte hittar allt man vill ha på ett ställe.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    ChokladMoshin skrev 2010-07-04 21:44:57 följande:
    Visst är det!!
    Vet du hur stora eller små höstens muddisar är i stl?
    Verkligen. Nu blev det iaf en order hos LLM

Ingen aning om storlek tyvärr. Satt själv och velade fram och tillbaka, beställde 80 i bambi, tror dock att dom kommer vara alldeles för stora så nu beställde jag 74:a...Meja drar ju fortfarande bara 68 i byxor så jag tror 74 blir bättre till hösten. Men iom mudden så kan man ju använda dom ganska så länge.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17