Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Godkväll flickor

Sätter mej ner en liten stund, håller på att packar för fullt och nu tror jag minsann jag är nästan klar, barnens garderober är nästan tomma, antingen så har dom för lite kläder eller så har jag packat ner på tok för mycket

Mums så mycket fint Molo, är så sugen på en order men kan inte bestämma mej alls vad vi ska ha Gillade bambi byxorna med långa muddar, klänningen och bodyn men jag vet hur det är när jag köper för mycket i samma print
    Liam ville ha flygplans linnet och bil linnet.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godmorgon flickor.

Smiter in och önskar alla en riktigt härlig midsommar.
    {#emotions_dlg.flower}Solig{#emotions_dlg.flower}Solig{#emotions_dlg.flower}Solig{#emotions_dlg.flower}Solig

Här står husvagnen packad och snart drar vi till Halmstad, ska bli såå underbart härligt, och skönt med lite miljöombyte

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Hej hopp sötisar.

Äntligen får jag tid att kika in här, hade en helt underbart helg i Halmstad, lapade sol och bara tog det lugnt, Meja var världens snällaste och satt och skrattade i vagnen mest hela dagarna och Liam hade fullt upp med alla kompisar som var med.

Sååå...var är dom braiga reorna nu då?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Hej hopp

Har haft så fullt upp att jag knappt haft tid att spana in Molo nyheterna ju, men nu tänkte jag ge mej på en order.
    Hur är muddbyxorna i storlek? Tänker mest på dom med rådjur, vet inte alls vilken storlek jag ska köpa till Meja, tanken är att hon ska ha dom till hösten, hon har 68 i byxor nu, ska jag ta 74 el 80?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Ingen som har råd om storlek på muddisarna? Eller ni som har 1 åringar, vilken storlek köper ni i Molo brallorna?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godkväll flickor.

Ser att ni pratar lurvar, men herregud så små ni köper Liam har 110 i sin gröna med turkosa kantband från våren och den är i minsta laget framtill, han får nog 116 i höst.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godmorgon flickor.

Lite halv mulet väder här idag, ganska skönt dock efter dom senaste dagarnas värme, hoppas dock det spricker upp lite så jag kan sätta mej i solstolen en stund.

O äntligen har jag shoppat lite nyheter, Meja fick bambi muddisar och Liam bil linnet, får nog bli en order på girly rainbow och lite stjärnor också.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    solouniko skrev 2010-07-01 09:53:04 följande:
    GUD vad jag älskar girly rainbow muddisarna Eller ja, ALLA muddisar iofs
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
    Jag med , dom är ett måste. Synd bara att dom inte fanns hos B&R där jag beställde det andra, störande när man får beställa ifrån flera shoppar ju
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17