Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Godmorgon flickor.

Fick sovmorgon till kl 8 trots att båda barnen somnade kl 18 igår, sköööönt
    Verkar bli varmt även idag, ååh vad jag önskar vi bodde vid havet sånna här dagar.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    SmillaMilla skrev 2010-07-05 08:34:59 följande:
    Åhhh härligt. Här sover de två minsta fortfarande trots att kl är halv tio. Men så kom vi hem väldigt sent i går också.
    Sådana här dagar är det inte så tokigt att bo på Åland Simskola är det också hela veckan.
    Super härligt
    Mina barn är dock tvärtom, är dom vakna länge så vaknar dom alltid tidigt men kommer dom i säng i tid så sover dom oftast till kl 8 iaf.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    maugu skrev 2010-07-05 09:00:29 följande:
    Åh-jag blir så avvis..här vaknar alltid Gustaf mellan 05.45 ch 6.15..Livia kan ligga tills 7-7.30. Jag är så fruktansvärt trött på morgnarna...mina stora barn sover dock till 10..
    Uff då...det är alldeles för tidigt ju
    Fast det går lite i perioder här hemma, för någon vecka sen så vaknade båda runt kl 6, då var jag trött, särskilt eftersom jag och sambon oftast är upp ganska så länge på nätterna, inte så lätt att gå och lägga sej när det är ljust och varmt så länge.

Skönt att inte alla vaknar samtidigt ialla fall
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Men herregud så fina bambi är, fick muddisarna idag och jag äääälskar detta print så nu är klänning och tröja också beställd.
    O Liam blev super glad över linnet, perfekt till min bil toker, äntligen ett fint pojk print.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Saraia skrev 2010-07-05 20:02:38 följande:
    mmm, fick själv idag hem klänning t 4åringen o tröja m resår ned till (nya tröjmodellen)till 6åringen m bambiprint - urfint!!!!!
    Helt underbart fint, hoppas det håller sej någorlunda i tvätten också, alltid lurigt med Molos mörka print.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Stormis skrev 2010-07-05 20:09:26 följande:
    Det där är jag mycket orolig för i detta annars fina print. tror tyvärr att de snabbt blir fula .
    Tror tyvärr likadant, synd synd synd. Så tråkigt för det är ju såå fult när dom blir sådär dassiga i färgerna. Får väl rama in brallorna och sätta upp på väggen eller nåt
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Kan tänka mej att Harem brallorna passar bäst som knickers, dom är ju mjukare både i tyget och mudden.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Hej hej

Nån som vet vad denna jackan heter, eller vad den har för funktioner?
    IMG_2693.JPG

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2010-07-06 15:37:33 följande:
    softshell väl? 3000 i vattenpelare tror jag och vindtät
    Ja det kanske det är?, blev lite osäker där. Tusen tack sötis!
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godmorgon flickor.

Här tog vi sovmorgon idag, med lite morgon bus i sängen på det

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17