Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Vikkan76 skrev 2010-08-02 21:26:15 följande:
    Men jag har ett Lindex kort utan kredit. Ville inte ha det! Så jag drar mitt kort och får bonus eller bättre erbjudanden ju mer man handlar.
    jo man kan fylla i under profil men lyckas inte, det står hela tiden att jag inte är medlem...*morr*
  • Kristyr
    karmasus skrev 2010-08-02 21:18:28 följande:

finns lite nya Katvigränder hos funkybaby.se

gillar inte helt det jag ser där.. eller är 100% inställd på gul/lila tröjor och inget annat..
  • Kristyr
    Buttelina skrev 2010-08-03 00:02:46 följande:
    har ni sett att nya småfolk ligger uppe på smafolk.dk?

såååå trist kollektion enda klänningen som var fin var på baby lite fin var den lila med orange kantband dock..

sen var orange fleecen och lila hooden fin, annars inget Obestämd
    ja, jag tycker med att den var trist...
  • Kristyr
    Duntoffla skrev 2010-08-03 10:16:40 följande:
    Najs price!
    Kristyr skrev 2010-08-03 10:13:12 följande:
    Ursäkta mig?!

www.tradera.com/MOLO-overall-rosa-korall-CRAZ...

Utropspris 699:- för en molooveralla utan luva?? i vilken värld lever personen i....

Haha och i texten har personen skrivit  "Vinteroverall att hamstra och ruva på - de kommer gå som smör i höst"
    inte denna kanske då... *asg*
    Fast huvan är ju oftast bara i vägen och på dagis använder vi aldrig det
    näe men man vill ha den med iaf om man köper, det skulle jag vilja.. Annars är den ju bara värd 300:- tycker jag..
  • Kristyr
    stjärna4 skrev 2010-08-03 10:21:26 följande:

Hittade denna på klkids för 899kr.Den är från förra året va?eller är den äldre?
    Crazy salmon heter den,hur är den i färgen det är ju så svårt att se?Kanske är svårt att hitta vantar och mössa som matchar den färgen!
    Tror ni min flicka på ca 82 cm kan ha strl 92 i vinter??Funderar på denna eller den nya bubblegum!!
    Min son var 78 i september och 82 i mars och hade en 86 förra året. Det där är nog förra årets.
  • Kristyr
    Duntoffla skrev 2010-08-03 10:29:22 följande:
    Hej

Skönt att vara barnfri. Här hade N feber inatt men nu verkar det lite bättre. Håller tummarna för att ni får veta kön. Här är de väldigt generösa med sånt och frågade oss bägge gångerna. Det verkar helt bero på var man gör det.
    De har aldrig frågat här om vi vill veta, har inte frågat heller.. Dunis vart har du gjort UL? Har gjort på sös båda ggn.
  • Kristyr
    Mawe123 skrev 2010-08-03 10:31:12 följande:
    Jag tycker det är konstigt att man skriver att man kanske har en luva.. lite bättre att kolla upp det innan, kan jag tycka!

Vi använder ofta luvan, är mycket med skotern på fjället där det blåser hårt ibland.

Men såklart en billigare extra overall att lämna på dagis, skulle jag visst kunna köpa utan luva, där känns det bara bra att luvan saknas.
    ja. det är ju bra att kolla upp saker och komma med klara besked när man säljer.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17