Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

RååSa BuBBlan skrev 2010-08-03 10:32:01 följande:
    Usch då stackars Noel!! *kryapådigkram* Hjärta

Alla säger att just Västerås är superhemliga med kön, men jag hoppas ändå att vi kan få en snällis som kan kika, vi vill så gärna veta
    olidligt spännande att inte veta juh!
  • Kristyr
    Duntoffla skrev 2010-08-03 10:38:07 följande:
    På UltraGyn på Odenplan bägge gångerna. Vet att på ex Mama Mia så har de inte frågat. Men de säljer å andra sidan Köns-UL också och vill väl tjäna pengar.
    ok
  • Kristyr
    RååSa BuBBlan skrev 2010-08-03 10:36:44 följande:
    Jo, jag tyckte så förut åxå, men med Bubblis tog vi reda på det innan och det va verkligen rätt kände vi, så vi vill gärna göra det igen
    då får du ta en tur till sthlm då!
  • Kristyr

Ang. T  verkar som det gå halvskapligt.. jag tror jag lägger ut till BB/lön denna månad..om jag hinner väga och skriva om allt jag har fotat Storebrors kläder. Får se om jag hinner med lillesysters små eller så lägger jag dem till BB/lön i sept.

• Kristyr
    Helle skrev 2010-08-03 15:58:00 följande:
    Ränderna kommer inte förrän om 1-2 veckor (Förutom i velouren). Men då kommer det ju massor av fina
    men åhhhhhhhh så länge.....
  • Kristyr
    lillronya skrev 2010-08-03 20:35:36 följande:
    De borde väl kunna ha 104 eftersom 92 är för litet. 98 är säkert perfekt, men vill ju att det ska vara lite.
    De rosa och svarta sälgs bara där i begränsat antal.
    kommer inte alls säljas i butik? åhhh vill ha en svart.. Då kan man ha alla mössor till...

Hur långa är dina små??
  • Kristyr

Ronya> OT hur stor är dina småttar nu när stl 92 på skaloverallerna är för små?

Kollade kurvan och han kommer vara 98 cm när våren/sommaren kommer nästa år enligt kurvan..

• Kristyr
    Greksmurfen skrev 2010-08-03 21:21:06 följande:
    har fisher and price bärsele... hmm syrran har ju en babybjörn men vet inte om det är samma vikt där...
    på BB tror jag det är 3.5 kg

på min manduca jag har tror jag det är från början för då grodar bebisen..
  • Kristyr
    lillronya skrev 2010-08-03 21:28:43 följande:
    De är 95 cm. E kan ha den men det är verkligen precis.
    hmm då blev det klurigt... då kommer 92 sitta perfekt man kanske inte räcka hela våren? åhhhhhh vad sånt här är jobbigt...
  • Kristyr
    lillronya skrev 2010-08-03 21:33:44 följande:
    KAn nog bli lite litet där i slutet då ja. Svårt!
    åhhhh *suck* Så ska han gå på ur och skur så man vill ju att han ska kunna ha den även i vår... men jobbigt om den är så stor så han badar i den.. *gahh*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17