Inlägg från: Ocikatten |Visa alla inlägg
  • Ocikatten

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2011-01-28 15:27:24 följande:
    poppilopp sålde ut det sista till 70% rabatt jag lyckades knipa två tröjor, en lurv och en body. dock var väl inte lurven världens finaste. den grå med lysorange kantband typ men för 149kr får den följa med på dagis

ord pris för det skulle varit 1560 och jag gav 450 typ
    Ah, men den lurven är väl inte helt fel?? Jag får väl surfa runt och se om jag hittar nåt kanonerbjudande!
  • Ocikatten
    RååSa BuBBlan skrev 2011-01-28 19:32:41 följande:
    tack sötis Kyss
    SmillaMilla skrev 2011-01-28 18:40:01 följande:
    Råååsa bubblan: Åhhhhhhh så söta tjejer! Och nutty suiten är ju bara sååå underbar!
    tack Solig Ja nuttysar e verkligen underbara!!

Hade tänkt hänga här en stund men icke fick det plats å nu ska jag gå och sååååva så jag orkar med nattens Saga Party som startar vid 02.00
    Man har glömt hur det är att vara nattsuddare.... Sov gott!
  • Ocikatten
    Helle skrev 2011-01-28 22:58:39 följande:
    God kväll

Passar på att pusta ut lite här i soffan.

Åh, vad mysigt att ses. Jag kommer också att vara i skåne-land nästa helg, och det hade ju varit urkul att ses, nån gång måste jag ju få träffa er alla, men denna gång får jag hålla till godo med syster, vilket är minst lika bra   Fint!
    Långt söderut i Skåneland eller i norra delarna?? Bara nyfiken!
    Du är hjärtligt välkommen att titta förbi när du känner för det! {#emotions_dlg.flower}
  • Ocikatten
    Helle skrev 2011-01-28 23:07:10 följande:
    Ganska långt ner - Malmö

Tack snälla
    lillronya skrev 2011-01-28 23:04:04 följande:
    Åh är du i skåne och kan inte komma hit ens en stund?
     Åhh, det går ju inte. Vill gärna. Jag kommer att vara i Kph hela lördagen och sen med syster på kvällen. Sen åker tåget hem redan kl. 11 på söndagen och då stannar det ju inte i Örkel heller

Men jag hoppas ni får mysigt. Ni verkar vara ett supertrevligt gäng Solig

Men jag är i Malmö från torsdag lunch om någon skulle vilja dejta en stund.  
    Åh, jag bor i Svedala, strax utanför Malmö! Vi kanske kan få ihop en dejt?! Glad
    Tråkigt att tåget går så tidigt på söndagen annars kunde du hängt med mig upp till Öa!!
  • Ocikatten
    Helle skrev 2011-01-28 23:18:09 följande:
    Det vore ju superkul Mitt tåg är inne i Malmö strax efter ett (lagom till lunch )

Ja, det var ju synd med söndagen, men jag tror att mannen uppskattar att jag kommer hem på seneftermiddagen efter fyra dagar borta  
    Jo, de där männen uppskattar ju vårt sällskap!
  • Ocikatten
    Flock skrev 2011-01-30 21:36:01 följande:
    Busbellan skrev 2011-01-30 21:03:24 följande:
    Slängde ut 3 plagg på fb, ett sålt i alla fall
    Fy vad trist att det inte kommer några bud, blir nog inget tradera för mig på ett tag
    Får väl se vad man blir av med hemma hos dig först
    Tror inte jag har så mycket just nu att ta med som ni andra vill köpa. Hoppas bara ingen tycker på det att inte jag drar min strå till stacken..
    Nädå, jag har inte heller nåt att ta med som jag vet så det är lugnt! Vi får väl fynda av de andra istället!
  • Ocikatten
    SmillaMilla skrev 2011-02-01 18:31:30 följande:
    Hej hej

mår otroligt dåligt psykiskt just nu (jobbigt på jobbet) så orkar knappt vara här just nu. Men läser i bland.

KRAM
    Usch, låter inte bra alls! Kram på dig!!
    Lalalong skrev 2011-02-01 18:57:57 följande:
    Började på mitt nya jobb igår och jag hatar det Gråter
    En av dom andra som jobbat där sen starten styr och ställer samtidigt som hon säger att hon inte orkar mer så nu får jag ta över (förskolan startade i augusti). Men ändå är inget av det jag gör vettigt. Och om det inte blir som hon vill så sjukanmäler hon sig, för hon orkar inte ha det så. 

Vad fan ska jag göra. Jag får ont i magen av tanken på att gå till skitstället! Bitr rektor har jag inget förtroende för alls. Skulle jag säga till henne hur jag känner skulle hon förmodligen gå direkt till min kollega för att börja reda ut saker och det är jag  inte intresserad av.  Vill jag att denna starka känsla jag har ska komma fram till min kollega så ska det komma från mig. Och jag vägrar bli som henne och säga "Nä, det vill jag inte. Då säger jag upp mig". 

Jävla jävla skit. Jag har varit så himla glad över detta jobbet och nu ångrar jag att någonsin ens tänkte tanken.

Förlåt för OT men ni är ju så underbara så jag kände att jag ville skriva av mig lite här.  
    Näe, vad fasikens! Du som såg fram emot detta...
    Avvakta och se?? Jag har dåligt med goda råd annars.

Hoppas det blir bättre för er båda, vantrivas på jobbet är inget kul. *kram*
  • Ocikatten
    Lalalong skrev 2011-02-01 19:23:09 följande:
    Tack! {#emotions_dlg.flower}
    Ocikatten skrev 2011-02-01 19:07:53 följande:
    Usch, låter inte bra alls! Kram på dig!!

Näe, vad fasikens! Du som såg fram emot detta...
    Avvakta och se?? Jag har dåligt med goda råd annars.

Hoppas det blir bättre för er båda, vantrivas på jobbet är inget kul. *kram*
    Ja, jag har verkligen sett fram emot det här jobbet. Att få vara med att bygga upp något nytt. Men nu känns det bara som att stånga huvudet i en vägg. Det förväntas att jag ska ta tag i saker. Jag tar tag i något. Sättet jag gjort det på är inte bra. "Jag pallar inte ha det så. Då sjukar jag mig". Jag säger "Jaha, okej. Ja då får vi göra som du vill då". Hon säger "Ja, men det är bara som jag känner. Jag bestämmer inte här, du får fråga dom andra". Jag säger "Men om vi gör så här så sjukar du dig, så kan vi inte ha det. Då är det ju du som bestämmer, inser du inte det?". Hon säger "Jo, men så känner jag". Punkt. End of discussion. 
    Och sen börjar allt om med något annat jag tagit tag i.
    Jag orkar det inte.

Tack!! {#emotions_dlg.flower} 
    Men kan hon inte sjuka sig så kan ni göra som ni vill??
    Eller får du prova att ta upp det med rektorn så situationen kan redas ut, så här kan det ju inte fortsätta i alla fall! Helt bisarrt!
  • Ocikatten
    Everlonn skrev 2011-02-02 18:36:10 följande:
    Mumsiga velourisar  
    Japp, det blev nog fyra par här med!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17