Inlägg från: Ocikatten |Visa alla inlägg
  • Ocikatten

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2011-01-04 10:22:16 följande:
    Åh jag fattar inte varför jag inte köpt småfolkd velourisar innan, de är ju alldeles underbara!
    Idag fick A på sig de gula såna och den lila äppeltröjan med gul kant till, kan det bli härligare
    Kan bara hålla med! Köpte två par till Marcus från Busfröt! Hjärta
  • Ocikatten
    solouniko skrev 2011-01-04 12:32:40 följande:
    Haha, nähäää Här blir det en Explorer isåfall tror jag, är inte såå insatt i skillnaden mellan de olika modellerna ännu men det lutar åt den iallafall. Har du någon bra sida att rekommendera?
    Älskar vår P&T!! Lååång användningstid då man har den som singelvagn sedan, smidig som attans! Marcus var 19 månader när Henric föddes och den har varit kanon!
  • Ocikatten
    Busbellan skrev 2011-01-04 11:51:07 följande:
    Tack
    Åh, de gula brallorna är sååå fina! O August oxå förstås!! Hjärta
  • Ocikatten
    Buttelina skrev 2011-01-07 15:00:31 följande:
    på salgen
    Busbellan skrev 2011-01-07 13:26:58 följande:
    skit också, då är den alltså inte så stor
    Då funkar nog inte 92 här
    Såklart! Obestämd
    Jag fick "nöja" mig med randiga armar... Skrattande
  • Ocikatten
    Tjollabolla skrev 2011-01-07 16:19:45 följande:
    Den lilla guldgruvan hittade jag salgen. SÅåå sööörens fint! Hur kan dom inte ha sålt det liksom?!
    Japp, jag förstår det inte heller! Jag har en stor förkärlek för helprint och skulle gärna haft en sådan... Hjärta
  • Ocikatten
    ChokladMoshin skrev 2011-01-07 22:43:18 följande:
    Ja, men många är Me&i som han inte gillar längre så dom får åka. Ska rensa med honom imorrn
    Han använder ju nästan bara Molo.
    Hittade även helt nya hajar, robotar, woodfish & trucks t-shirtar jag visst köpt på rean i en störra storlek
    Måste nog ta en ordentlig inventering i deras garderober inann jag köper ngt nytt.
    Är det nåt som ska rensas i "mina" storlekar måntro?? Allt från 104-122! Nädå, inte alls köpgalen...
  • Ocikatten
    Busbellan skrev 2011-01-07 22:10:52 följande:
    Att ni ens vågar räkna, det tror jag att jag låter bli
    Gahh, jag måste ta tag i tradera!
    Näe, man räknar inte utan beställer 2 plagg i taget... *he he* Drömmer
  • Ocikatten
    Busbellan skrev 2011-01-08 00:07:53 följande:
    Lite wierd
    Jag kan nog kara mig utan den
    Men tur att vi tycker olika

Tur att du kom hit och håller mig sällskap en stund förresten, skulle egentligen vilja sova men eftersom A inte behagar göra det så får jag snällt vara vaken också
    Trevligt att nån mer är uppe! Jag trodde jag fick köra ett snack-race all by my self här!

Ja, men jag är en superfrälst kattmänniska, som ni ser på mitt nick och då går ALLT hem med kissar!! Gillar även leopardprintet med pastellfärgerna...

Lär ju få sota den här sena timman i morgon när barnen vaknar kl 6... *snark*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17