Inlägg från: Ocikatten |Visa alla inlägg
  • Ocikatten

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Duntoffla skrev 2011-01-09 22:59:41 följande:
    Nä, mitt nya nyårslöfte är att komma i säng i vettig tid så nu är det dags att säga god natt!

Sov gott sen tjejer!
    Hmm... Vem behöver inte det?
    Kör varannankvällsrace här istället!
    Såg förresten att AnnaCill oxå har nyheterna!
  • Ocikatten
    Pepper79 skrev 2011-01-10 13:28:09 följande:
    Hhhmm när kan man ha stl 98 i NS jeans? Funderar på om jag ska bunkra favoriter, eller om de får ligga alldeles för länge i växalådan....
    Vi ska precis gå över till 98 och Henric är ungefär 96 cm och väger 16 kg. Det hade nog gått att byta tidigare men vi ville slita på 92 orna lite till.
  • Ocikatten
    Kristyr skrev 2011-01-10 14:12:34 följande:
    Har inte provat några 98or än. Han är 94 just nu.
    Fast just nu är ju 98 och 92or ung samma uppsättning byxor så då är man inte lika ivirg att byta storlek
    Nja, tror jag har en gammal goding Raw Red eller vad sjutton de heter som väntar i 98. Henric klär kanon i de smalare modellerna och jag tror (?) att det är en av dem??
  • Ocikatten
    Mamma till Simon skrev 2011-01-10 14:35:34 följande:
    åh vilken snäll vän Glad
    Såg din härliga safari-tröja, sitter här o velar, ska jag köpa med randiga ärmar eller är det sannolikt att någon shop tar hem helprint??? Dagens i-landsproblem!
  • Ocikatten
    lillronya skrev 2011-01-10 15:26:22 följande:
    Jag tror också att det blir så.
    Vi håller i alla fall tummarna, finns inget värre än övertid!!
  • Ocikatten
    SmillaMilla skrev 2011-01-10 18:13:29 följande:
    Åhhhh vilken härlig klänning flickan på bompa har just nu. En illgrön miniappel katvig. Gamalt härligt print!
    Och jag blev helt uppspelt över att killen i Stora Maskiner på bompa i lördags hade en Småfolkströja på sig!
    Är man helt störd eller.... Drömmer
  • Ocikatten
    h80 skrev 2011-01-10 19:54:55 följande:
    bläää, irriterad idag o måste skriva av mig. Tidigare idag så packade jag in min mamma o båda barnen i bilen o körde till illerhiller, 55 min i bil med 2 inte så glada tjejer..........så kom vi äntligen fram o då är det stängt. Jag hade kolla öppettider på hemsidan innan o det står där att det är öppet alla dagar utom söndag........men det var bara att hoppa in i  bilen o köra 55min hem igen
    Åh vad dåligt! Vet du om de fått in nåt av Molos nyheter ännu? Hon skulle höra av sig till mig när bondgårdströjan hade kommit och det var innan jul men jag har inte hört ett pip ännu...
  • Ocikatten
    Stormis skrev 2011-01-10 21:59:30 följande:
    Såg btw att ni diskuterade Stora Maskiner (som även min prinsessa av underlig anledning älskar ). Menar ni detta avsnittet? De är väl ingen Småfolk?
    svtplay.se/v/2290792/stora_maskiner/del_1_av_...
    Ribbade kantband ju. Ser ut som Lindex?
    Åh, då var det jag som var ute och reste!
    Kollade en gång extra och jämförde med lillgrabben som satt i en Småfolktröja och tyckte visst att kantbanden inte såg riktigt rätt ut, men jag har ju inte följt Småfolk mer än nån kollektion så jag visste inte riktigt säkert! Drömmer
  • Ocikatten
    Busbellan skrev 2011-01-10 22:08:05 följande:
    Vill du ha en dvd med det programmet?
    Vi har en liggande här och ingen är det minsta intresserad av att titta på den
    Va?! Finns även de nya avsnitten på DVD redan??
  • Ocikatten
    Busbellan skrev 2011-01-10 22:27:22 följande:
    Nej, inte de nya avsnitten, vi har nån äldre film.
    En som vi i nåt svagt ögonblick kanske trodde att August ville se, men skulle inte tro det
    *puh* Trodde jag missat nåt! De gamla har vi ju redan!
    Fick surfa lite snabbt o kolla läget, såg då att Mighty Machines släppts på svenska - wiiii! HELT OT!! Tungan ute
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17