Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

RååSa BuBBlan skrev 2011-01-05 08:48:42 följande:
    Ja dom finns inte där iallafall.. Hm.. snabb åtgång öh
    Ja o jag väntade heeela dagen och kvällen igår och när jag la mig vid 22.45 fanns den inte där och nu i morse fanns det EN kvar i 74. Hoppas hoppas dom inte är "Normala" i storlek nu som det står!
    Hann spara bilden om du vill se?
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Busbellan skrev 2011-01-05 08:55:58 följande:
    När du får hem den får du ta och jämföra den med nåt annat i samma storlek så vi får veta hur stora de är
    Japp, det ska jag!
  • Tjollabolla

Helt knäppt förövrigt hur stora Molos klänningar är. Jag testade en 74/80 som jag köpte på salgen igår på Lia. HAHA vilket skämt! Den kanske sitter bra till hösten eller nåt, den är verkligen gigantisk, både på längd och bredd. Å jag som har en så fin hög som väntar. Dom lär väl passa mitt i sommaren är jag lite rädd för... Räckte ju nästan till fotknölarna och på bredden hade nog 2 Lia fått plats

• Tjollabolla
    SmillaMilla skrev 2011-01-05 09:19:20 följande:
    Tjolla: Åhhhhhhhhhhhhhhhh vilka underbara kläder Lia har! Mina stora favoriter!!!!
    Åh jaaaaaaa det är så fint! Jag minns när det kom, vad jag ville ha en tjej att sätta det på! Nu kom det dock clementinfläckar på heeela klänningen igår, hoppas det går bort... Skrikandes
  • Tjollabolla
    ChokladMoshin skrev 2011-01-05 10:22:23 följande:
    Va?? Vad menar du nu?? Drömmer
    Handlade just lite på Pilutta och det slank visst med en Molo filt där med.
    Har kommit till det stadiet att man inte längre frågar sig hur många filtar som det är befogat att ha utan hur många filtar man kan ha av samma print
    Mamma till Simon skrev 2011-01-05 10:16:45 följande:
    Fast jag ska erkänna att jag är allt sugen på en kolibri filt också
    Klart Molly ska ha en sån!! Finaste ju!!
    En filt ska Lia med ha, absoluuuut! Å så hoppas jag på en suit med
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2011-01-05 12:55:45 följande:

Ingen som vet om det kommer lakan i Colibri? Hade varit alldeles lovely ju och det känns mer ok att köpa en en filt som inte används.
    Hade gärna velat ha kanin lakan till Meja men jag tror det skär sej rätt rejält i hennes rååååsa rum
    Liam ska iaf få safari lakan.

Lakan hade ju varit urfint, men tror tyvärr inte det kommer för då borde det ha kommit nu...
    Vill ha mössa, body och byxa med. SÅÅÅ FINT! Å en sommarsuit till sommaren, men känns sådär o köpa det redan.

Å till Milo vill jag ha safari påslakan, surft-shirt och safari t-shirt och popcorn!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17