Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Duntoffla skrev 2010-12-08 14:45:10 följande:
    Hej hej

Det blev en Katvig suit i grön/grön och en mössa i samma färg.

www.lillabebben.se/ListProducts.aspx?cat=250

Mailade dem nu och tydligen verkar det som om när man väljer bet.sätt BG så går inte orderbekräftelsen iväg men sakerna fanns bokade tack och lov.
    Ah, bra att det fixade sig! Jag har fått mail om att min är skickad dessutom
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    ninmid skrev 2010-12-09 17:14:28 följande:

Vem var det som undrade om popcorn kom som tröja också? I alla fall så är svaret ja, det gör det! ; )

Har ju lovat fler bilder på våren, och det kommer, har bara inte hunnit! Har på Katvig också om ni vill se?

petitfashion.se/ 
    GUUUUUUUUUUUUD SÅÅÅ COOOOOOOOOOOOL!!!!!

Å JAA vi vill se Katvig med! Vi vill se ALLT!
  • Tjollabolla

Hej flickor!
    Idag testade vi More Stories klänningen som jag fyndade på Små Vi och GUUUD så fin den var på!!! Hon har den på sig nu, men jag funderar allvarlig på att ta av den och spara den till 1års dagen. Det är trots allt bara 2 månader till... Förvånad Vad tycker ni? Visst är den ljuvlig??

• Tjollabolla
    RååSa BuBBlan skrev 2010-12-10 09:18:14 följande:
    Ja jag lär inte ha många gram ork kvar efter öh

Men nästan roligare än morgonhoppingen va faktiskt konversationen mellan gubben och äldre dottern här i morse..

Gubben " men Bella DU kan väl följa med mamma på kalaset och dra Ida upp o ner i backen"

Bella " Öh nä, varför ska JAG gå på 4 års kalas och åka pulka, DU kan väl åka hem och hjälpa till eller du ska bara vila på hotellet? "

Ha ha ha vad jag loooog!! Inte bara jag som tyckte han kunde masa sig hem o hjälpa till

Jag slog till på Duns hos lillabebben, en jordgubbsklänning till Bubblis och en suit till bebis, sen blev det geggamoja klänningar hos småvi
    Usch det låter jobbigt gumman... Se nu till så du inte förstör dig i backen! Nån annan förälder måste väl kunna hjälpa dig... Tycker oxå att din gubbe borde baxa sig hemmåt! *kram*
  • Tjollabolla
    RååSa BuBBlan skrev 2010-12-10 09:53:10 följande:
    Å sötisen Hjärta

JÄTTEfin!! Men jag tycker du kan använda den redan nu om du gillar den mycket, dom växer fort vettu och snart är den för liten
    Jaa fast den passar ju säkert om 2 månader med... Men ni har rätt... Det är svårt att låta bli att använda den Sååå fin! Framförallt för 135 kr

Eg skulle jag vilja ha Kik Kids lila till 1års dagen men den är ju ooomöjlig att hitta
  • Tjollabolla

Nu så! Fick starta om datan, det enda som funkade

Ängeln: Jag antar att jag behöver 80? Hon är 72 lång o väger 9 kg.

Usch Bubblis, jag lider med dig! Förstår att du är trött på honom just nu!

• Tjollabolla

Godkväll i tråden!

Ahh måste bara berätta att idag hittade Milos favoritjeans på Lindex, på REA dessutom! Som jag letat efter dom i större storlek. Dom med massa strech och små lappar på, med dinosaurie och allt vad det nu är. Han älskar verkligen dessa jeansen, det är dom "fräcka jeansen" och våra är verkligen för korta egentligen. Har letat på Tradera, efterlyst på facebook osv. så fanns det ett par kvar på vårt lindex! AHhh, glad!

Å så hittade jag det sista till Lias julkläder med, himmel, vilken bakelse hon kommer bli

Jag har oxå shoppat en del från kalendrarna, tycker det varit bra erbjudande i år

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17