• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • SmillaMilla
    stökmamma skrev 2010-04-11 22:18:02 följande:
    du glömde i blöt sand Fy 17 va vi förstört kläder med de.. det är därför man hanstrar illiga brallor på T
    och gräsfläckar, vurpor...
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-04-11 22:11:26 följande:
    Den är jättefin. Men i år tänker jag inte köpa så dyra sommarkläder. Det skall ju ätas glass, jordgubbar, smultron... leka i skogen, med vatten... Ja så här blir det billiga sommarkläder
    Japp, det mesta blir nerkladdat, men jag tycker det mesta går att rädda också.
    ja förutom Augusts shorts då efter att han hasat på rumpan ner för backen i trädgården typ 100 gånger
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Buttelina
    stökmamma skrev 2010-04-11 22:18:02 följande:
    du glömde i blöt sand Fy 17 va vi förstört kläder med de..det är därför man hanstrar illiga brallor på T
    blöt sand är döden
    Greksmurfen skrev 2010-04-11 22:04:03 följande:
    HAHAHAHAHAHAHAHAH...... MUAHAHAHHAHA.....men det hade vatt skoj.. tro du skulle få e hel del skrivet under dina bilder
    bara passa dig
  • stökmamma

håller på bli galen(igen )

nån som kan tala om för mig hur jag får aktivitetsfältet längst ner på skärmen istället för högst upp på ett enkelt sätt? *retar gallfeber på mig*
    jag vet hur man gör för jag har gjort det förr men nu står det still {#lang_emotions_yell}

andras barn och mina älskade ungar
  • Ocikatten

Busbellan: Underbara töser i BT! Syskonkärlek kommer igen när de blir lite äldre!
    Jag tycker byxdressen i rosa nyanser är finast!!

Lillronya: Ja, Katvigtröjan var kanonfin! Är dina två minsta 90 cm långa?! Marcus har passerat 1 m nu...

• lillronya
    Ocikatten skrev 2010-04-11 22:51:45 följande:
    Busbellan: Underbara töser i BT! Syskonkärlek kommer igen när de blir lite äldre! Jag tycker byxdressen i rosa nyanser är finast!!Lillronya: Ja, Katvigtröjan var kanonfin! Är dina två minsta 90 cm långa?! Marcus har passerat 1 m nu...
    Japp de är drygt 90 cm. Sist på bvc var de 92,5 och 90 cm.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Busbellan
    Ocikatten skrev 2010-04-11 22:51:45 följande:
    Busbellan: Underbara töser i BT! Syskonkärlek kommer igen när de blir lite äldre! Jag tycker byxdressen i rosa nyanser är finast!!Lillronya: Ja, Katvigtröjan var kanonfin! Är dina två minsta 90 cm långa?! Marcus har passerat 1 m nu...
    Tack
    Jag trodde inte man kunde bråka så mycket när det skiljer 7,5 år, men lillasyster kan reta gallfeber på storasyster
    Ja, syskonkärlek kommer tillbaka, jag har nära relation till alla mina 5 syskon nu som vuxen
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Buttelina
    Busbellan skrev 2010-04-11 22:54:35 följande:
    Tack Jag trodde inte man kunde bråka så mycket när det skiljer 7,5 år, men lillasyster kan reta gallfeber på storasyster Ja, syskonkärlek kommer tillbaka, jag har nära relation till alla mina 5 syskon nu som vuxen
    ohh jag minns att jag bråkade massor med min 9 år äldre syster
  • Ocikatten

Min storebror kan nog skriva under på det där med en lillasyster som retar gallfeber på en, även om det skiljer 11 år på oss!
    Särskilt när han hade flickvänner med sig hem... *ha ha* Såååå jobbig jag var!!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17