• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Busbellan
    Greksmurfen skrev 2010-04-11 21:54:06 följande:
    supersmidig=)... hanterar den med en hand med maxen i då=P... hmm inte så oftaa du har vägarna förbi lammhult va=P..... den står ju ute hos mammsen=)...tycker so msagt den är kanon för lite äldre barn... lite lut på den går å få med bakåt, så maxen e ju lite liten egentligen, men den funkar som åkdon där=)
    Tack för hjälpen, ska ta det med dem på hab när jag träffar dem i veckan
    Mamma till Nora, August och Ella
  • lillronya
    Buttelina skrev 2010-04-11 21:43:50 följande:
    tur du skrev det där sista
    Buttelina skrev 2010-04-11 21:45:07 följande:
    jag bjuder gärna på mig själv men den där bilden från katvig var inte alls meningen haha jag skulle bara rätta till tuttarna lite på skämt och JUST DÅ togs bilden
    Hihihii roligt var det iaf.
    Buttelina skrev 2010-04-11 21:46:30 följande:
    busbellan: såå söt syskonbild ronya: fiina anjelin i katvig tshirten!! den var ju riktigt söt! bus är alltid kul haha
    Tack! Tröjan var en chansning eftersom de inte ens hade den på bild, men den var faktiskt jättefin!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Greksmurfen
    Buttelina skrev 2010-04-11 21:45:07 följande:
    jag bjuder gärna på mig själv men den där bilden från katvig var inte alls meningen haha jag skulle bara rätta till tuttarna lite på skämt och JUST DÅ togs bilden
    HAHAkanske borde lägga ut mina bilder på fejjan =P å tagga lite granna nu hr ja ju de flesta  som vänner med =P...
    mamma till Maximilian född 081028
  • Buttelina
    Greksmurfen skrev 2010-04-11 21:59:59 följande:
    HAHAkanske borde lägga ut mina bilder på fejjan =P å tagga lite granna nu hr ja ju de flesta  som vänner med =P...
    eeee näää då jäklar ska jag fotta dig om du sover över i min stuga {#lang_emotions_djavulsk} när du minst anar det
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Greksmurfen
    Buttelina skrev 2010-04-11 22:01:28 följande:
    eeee näää då jäklar ska jag fotta dig om du sover över i min stuga  när du minst anar det
    HAHAHAHAHAHAHAHAH...... MUAHAHAHHAHA.....{#lang_emotions_dreamer}
    men det hade vatt skoj.. tro du skulle få e hel del skrivet under dina bilder
    mamma till Maximilian född 081028
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-04-11 22:06:10 följande:
    gul/rosa!
    Ja, den är finare va?
    Måste bara fundera lite först, den är ju inte gratis precis
    Mamma till Nora, August och Ella
  • lillronya
    Busbellan skrev 2010-04-11 21:51:29 följande:
    Hjälp mig nu tjejer Velar mellan de här tvåwww.luckylittleme.se/Graphics/Products/37571....www.luckylittleme.se/Graphics/Products/37581....Jag tycker båda två är superfna, men kanske är den gula/rosa snäppet finare.Men den rosa/gula har vi redan i t-shirt, kansek är det roligare med den andra färgen i byxdressen då?
    Röstar på den utan gult.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-04-11 22:07:40 följande:
    Ja, den är finare va? Måste bara fundera lite först, den är ju inte gratis precis
    Den är jättefin. Men i år tänker jag inte köpa så dyra sommarkläder. Det skall ju ätas glass, jordgubbar, smultron... leka i skogen, med vatten... Ja så här blir det billiga sommarkläder
  • stökmamma
    SmillaMilla skrev 2010-04-11 22:11:26 följande:
    Den är jättefin. Men i år tänker jag inte köpa så dyra sommarkläder. Det skall ju ätas glass, jordgubbar, smultron... leka i skogen, med vatten... Ja så här blir det billiga sommarkläder
    du glömde i blöt sand Fy 17 va vi förstört kläder med de..
    det är därför man hanstrar illiga brallor på T
    andras barn och mina älskade ungar
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17