Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2010-07-13 08:13:53 följande:
    Om de är lite större än vårens kan det nog funka, annars tror jag de kan bli för små ganska fort.
    Jag sålde ju alla Ellas när hon var i den längden för då tyckte jag de var på gränsen
    Hmmm ja någon som vet hur de är i stl? Kanske man skall satsa på leggins i alla fall.
    solouniko skrev 2010-07-13 08:07:43 följande:
    Muddbyxoor är det BÄSTA Ska bunkra massvis till Millas dagisstart i höst, perrans under overallen osv Så himla synd att de inte görs större än 92, vill ALLTID ha muddisar på Milla Så KÖP
    Ja visst är det fint! Så Milla skall också börja på dagis i höst. Svea läääängtar så.
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-07-14 20:05:01 följande:
    Det går jättebra, har ändå lite annat som ska med till dig ju
    Toppen! Vad har jag köpt av dig. Katvig legginsen. Men något mer?
  • SmillaMilla

Gahhhhhh, mitt körkort har gått ut. Jag kan alltså inte ta mig härifrån själv. Hur tusan löser man detta? Tar det lång tid att få ett nytt? Någon som vet? Jag har lite lätt panik!

• SmillaMilla
    h80 skrev 2010-07-14 20:40:58 följande:
    har du fått hem förnyelsepapper? det tog 4 dagar från det att jag skickade in dom tills det nya körkortet kom

Nej jag har inte fått några sådana papper alls. Mitt körkort gick ut för 2 månader sedan!!! Panik Panik!  Inte trodde jag att det var hela 10 år sedan jag tog körkort. Så jag hoppas innerligt att mitt nya kommer då innan den 2 augusti då jag skall börja jobba. Blir liite jobbigt annars.
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-07-14 21:14:44 följande:
    hmm, nu ska vi se. Ska ha med mig katvigleggingsen, den prickiga molotunikan och baddräkten
    Åhhhhh jaaaaa!!!! Skall jag ta med pop klänningen? Hamnmotiv.
  • SmillaMilla
    Greksmurfen skrev 2010-07-14 22:38:36 följande:
    ja en sån pappa vill man inte ha.....tycer inte han såg särsikilt glad ut heller för den delen.. å sen ha sonen med som såg haövt nervös=P haha.. bet på naglarna hela tiden...
    När och vilken kanal?
  • SmillaMilla
    Greksmurfen skrev 2010-07-14 22:54:58 följande:
    var på femman..... hmm borde ligga på webtv så man kan se den=).. har för  mej det står iaf att man ska kuna diskutera den etc..=)

var kl 21.00
    Aha, mste kolla.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17