Inlägg från: ÄlskarMina |Visa alla inlägg
  • ÄlskarMina

December Bebis 2010 :)

Stoce skrev 2010-05-08 17:45:07 följande:
    Idag är jag dödligt trött. Orkar knappt resa mig ur soffan, vill ha tillbaka min energi samtidigt som man vet att det är bra att bebis visar att den finns   Var på förmiddagen iväg på en jätteloppis och fyndade en första sak till bebis - en Haglöfs sovsäck att ha i vagnen som åkpåse, perfekt! Fick ge 100 kr för den. Känns lite mer verkligt nu när man handlat något, men törs inte köpa för mycket än heller. Har ni börjat shoppa?
    Är också sjukt trött!! Somnar runt åtta på kvällarna och sambon är lite ledsen för det då han inte får tid med mig..så idag gick jag och sov/halvsov 1½timme. Hoppas det hjälper nu. Ska nog börja med det tror jag..en lur sådär på dagen när jag kan. 
    Har köpt lite saker: filt och påslakanset och en mobil till framtida vagnen. Var och tittade idag i en barnaffär på lite bebissaker och drömde mig bort. Men usch vad dyrt allt är. Alltså vad kostar egentligen en sängmobil? I affärerna tar de 459kr! Det är ju fasen inte klokt egentligen. Men visst-man gör det till vad man vill. Behöver ju inte köpa allt man ser..
    ·¨`*·.¸¸.*Nova juni-04, Pyret dec-10*.¸¸.·*¨`·
  • ÄlskarMina
    3 barns mamma84 skrev 2010-05-09 13:32:00 följande:
    Idag köpte sambon jätte fina blommor til mig som barnen gav till mig oxå Det är nämligen Morsdag idag i danmark
    Mysigt! {#lang_emotions_flower}
  • ÄlskarMina

Ska nog ta och lägga mig en snutt snart. Kom nyss hem från jobb och dagis och maten får sambon göra. Vill ändå inte ha och sover hellre. Känns som en timme räcker för att vara liite sällskaplig för sambon efter att Nova somnat. Känns så elakt att jämnt somna runt 8-tiden varje kväll! Jag lägger Nova och sen hinner jag sitta en stund i soffan innan jag däckar och sambon väcker mig när han vill gå upp och lägga sig. 

Idag gick jag in i v.11! tjoho! Bara 2veckor kvar tills jag kan pusta ut och sen, den 2juni är det dags för NUPP.  
  • ÄlskarMina
    Mjukamilla skrev 2010-05-12 07:32:36 följande:
    Momalicious... hahahaha.. du är ju för rolig!! Hoppas du pratade hört så sambon/mannen fick sig ett gott skratt när du låg och skällde på de stackars tanterna tack för att du tänker på mig..snart dags att lämna på dagis och åka in och möta upp pappan
    Lycka till idag!  
    En annan ska gå till BM också strax för att prova ut stödstrumpor-sexy! Ska bli skönt att ha sen när det blir varmt.. Det är det faktiskt-det blir inte så svullet om benen men samtidigt blir det ju såklart varmare. Men måste ha de pga tidigare proppar så det är bara att gilla läget. 
    (10+2 idag)
  • ÄlskarMina
    Mjukamilla skrev 2010-05-12 10:18:13 följande:
    jag får tyvärr kliva ur tråden... det fanns inget kvar i livmodern. som tur är slipper jag skrapning elle rnåt annat sånt då kroppen har skött sig ordentligt. tråkigt som fan, men jag var lite mentalt förberedd på det så jag är inte alldeles förkrossad. vi försöker igen när mensen kommit tillbaka.... jag dyker nog upp i en annan tråd snart igen
    Åhh vad tråkigt!! {#lang_emotions_heart} Kraaam till er
  • ÄlskarMina

wewishforababy: Beklagar! {#lang_emotions_flower} Såg att du också ska ta sprutor-här är en till som började förra veckan. I v.9+1. Tar en fragminspruta 5000ie varje morgon och ska börja med trombyl strax också. Skönt att det finns hjälp!  

• ÄlskarMina
    Minifer skrev 2010-05-14 11:42:38 följande:
    jag kommer inte ihåg om jag skall vara ärlig, men kring v 12 kanske?? Ska kolla min blogg och se om jag skrev någom om det!
    Mina bröst är jätteknöliga och hårda. Blev rädd ett tag då bara det ena som var så-sen kom det andra med och började växa. Bröstvårtorna har växt till en enorm storlek så de ser sådär amningsfärdiga ut nästan..haha! Har nog växt åtminstone en storlek..har fått plocka bort inläggen i bh:arna så de inte kläms.

Minifer: Jag läste din blogg från förra grav..var rolig förlossningsberättelsen var! Otroligt snabbt för första barnet!
  • ÄlskarMina

linn78 och MalakiW: gå in på hennes FL-sida och kolla under blogg-fliken så ser ni hennes första blogg där om lilla Minifer. {#lang_emotions_baby} 

• ÄlskarMina

oj..missade visst att du redan länkat minifer! {#lang_emotions_embarassed} haha!!

Hur är det med allas illamående? Idag har jag en bra dag och ska snart ställa mig och göra en cheesecake-mums! {#lang_emotions_tongue_out}
  • ÄlskarMina

vilken härlig eftermiddag det blev! {#lang_emotions_sunny} har hunnit med massor i trädgården och Marcus håller på just nu och snickar ihop en bänk till päronträdet.  

Min familj har varit på oannonserat besök och vilken tur då att jag hade gjort cheescake igår eftermiddag. Snacka om tajming! 
    Bara imorgon kvar på v.11 så på måndag går jag in i v.12. Huua! {#lang_emotions_ghost}
    Vi kommer berätta för "alla" efter NUPP i v.14 (13+2) Änsålänge bara närmaste familjen som vet. 
Svar på tråden December Bebis 2010 :)