MalakiW:    
 , kan inte ens tänka mej hur du känner, meeeeen jag håller med att du verkar såååå stark och kommer bli en kanon mamma, nästa gång är det din tur att få känna det vi andra känner!!!! Du är värd det!! <3
Majorima: Grattis  
  HUr mycket fyllde du?  
ÄlskarNova skrev 2010-06-08 09:08:09 följande:
Malaki: huu vilken dag du hade igår! Kram till dig och hoppas de kollar ev.myom i framtiden ordentligt-verkar läskigt!
Majorima: Grattis får man väl säga då! 

Nu tror jag förövrigt att min värsta trötthet har försvunnit. Har en liten dipp kring.20 på kvällen men kommer jag bara förbi den så klarar jag mig tills också sambon somnar. Skönt att känna sig som "normal" när det gäller det igen. Magen har också börjat ta form på nederdelen. Syns så tydligt när man ligger ner och man känner livmodern en cm nedanför naveln och där nedanför är det hårt! Som en liiten kula. 

Snart är jag ÄNTLIGEN i v.15. Har varit den längsta veckan nånsin! (blev ju bakflyttad i tors. så har "fått göra om" 2dgr) Men skönt att veta att jag kommer stanna på den här räkningen grav. ut. Inget som ändras på RUL. 
(idag: v.13+6) 
Låter kanon  

Emelle skrev 2010-06-08 14:42:13 följande:
Majorim- Grattis på födelsedagen då 

MalakiW- Fy vad jobbigt...kramar i massor!
Grattis tiller som gjort fina UL. Härligt!! Lääängtar tills vårt nästa måndag!
Själv har jag berättat för chefen om graviditeten. Lite jäkligt läge nu med tanke på neskärningarna vi står inför, men efter ett möte i morse då vi diskuterat fanns ett bra läge så då tog jag det. Nu vet verkligen ALLA. Det är skönt. Bara det går bra nu....-)
Var på släktkalas i helgen med sambons släkt och där såg ju de som inte visste innan så nu är det verkligen out in the open. Sen är jag ju smällfet 

så det går ju inte att inte se det precis längre 

Jag har såååå jobbig mage, mest på kvällen. Nån annan som har det och vad gör ni mot det i så fall? Känns som jag är proppmätt, illamående och lite magkatarr blandat. Det blir värre då jag ätit sötsaker under dagen så det försöker jag verkligen undvika. Skitjobbigt är det. men hellre dålig på kvällen än på morgonen!
 Lättnad när alla vet ändå  

HIhihi har du lagt in bilder??
Ooooo jag vet vad jobbig mage innebär, fast inte som du har det....
HIhihihi så kul  

Jag ska få lyssna på hjärtljud på torsdag  

Stoce skrev 2010-06-08 16:17:43 följande:
Vi överväger att beställa vagn imorgon. Om vi gör det innan semestern, så får vi gå efter 2009 års prislista, om vi däremot väntar och beställer nästa års modell så kommer det kosta oss typ 800 kr mer... iiih, känns som att det blir väldigt verkligt nu 

Ska hämta hem en spjälsäng i veckan också, som vi får av min kompis. Nu händer det saker! Nu räknar jag med att bebis stannar i magen och kommer ut lagom till min födelsedag 

Ojojojoj ni är på G