December Bebis 2010 :)
Hoppas allt blir lugnare och att du kan ta dig hem imorgon.
Förstår din saknd.
Huvudvärk har man nu haft sen onsdags spänner i huvudet och läkaren sa detta var stress spänning.
De e det nog det e ju bara 2 månader kvar ja än så länge snart är oktober månad över och bara 1 månad kvar tills våra små kommer
wow herregud jag har fortfarande en vagn jag ska köpa och badbalja och skötbädd/madrass så shit man har mkt att skaffa + nappar ersättning NAN 1 och sen e det lite mer blöjor.
Sen e det klart.
Panink
17-24 november alltså vecka 26 o 27 någon gång ska jag oxå börjar dricka hallonbladsthe.
Denna skit ska jag oxå kunna få tag på ''suck''
Själv har man redan Halvsjukskriven och slutar jobba den 29:e okt så det är bara 14 dagar kvar
sen e jag HELSJUKSKRIVEN OCH MAMMALEDIG ![]()
mamma smurfen:
Killen här i magen är vild men oxå mkt lugn av sig.
Men dem dagarna har ikke är lugn ja så trycker han rumpan mot revbenen och man kan känna rumpan tydligt och sen kommer plötsligt en riel spark från ingen stans
Han har ju huvudet nere och han håller på med huvudet där nere men rumpan här upp o bennen o armarna ja jag fattar inte men han är en villd gosse ![]()

Humörsväningar fan typist fårför mig att jag e jätte kännslig och plötsligt börjar jag gråta
Trött på detta.
Nu e jag iaf mätt i magenhar ätit 4 st pankakor hehe gott
Tänkte fråga er flickor ..
Hur är det`med er sexlivet och sen en fråga till hur e det med städandet ?
Själv e jag JÄTTE sugen hela tiden vi har sex 2 ggr på en dag har nu haft det i minst 3 veckor om inte mer och vi har sex varje dag men nu börjar det öka i takt till 2 ggr om dagen
Sen städandet jag har fått en fnat haha städar hela tiden dammsuger tvättar golv jag gör allt om jag inte gör det blir jag knäpp ![]()